Още е тъмно ,но скоро щеше да се зазори.Той лекичко я побутна и тя отвори очи.Наведе се над нея и я целуна леко. -Време ли е? -Да,хайде,ще ти помогна. Той лекичко е подхвана,тя се хвана за него и се надигна.Бе лека и топла.Прииска му се да я гушне,както преди .Тя да притисне тялото си към неговото и леко да се извие,както преди..както преди.Вече нищо не е както преди.Помогна и за банята,подаде и дънките и топлия пуловер,който тя много обичаше,защото бе пухкав и мек.Гледаше я седнала на стола как бавно сресва косите си,коите светли и меки падаха по раменете и.Загледа се в огледалото,а лицете и бледо .Тя си бе същата ,неговата Нина.Нина-любима,както я наричаше ,а тя се смееше и отмяташе коси.Господи ,кога започна всичко ,как на тях се случи. -Хайде,готова съм съм-каза Нина и леко се надигна. Той искаше да я попита какво ще закусва,но се отказа-тя шеше да поиска ябълка от която щеше да отхапе хапка и после да каже,че се е нахранила.Влезе в кухнята изми ябълка и я подаде. За себе си направи кафе,силно и горчиво,преди го пиеше със захар,напоследък го пиеше горчиво,така усещаше вкуса му ... Днес щяха да идат на преглед пред комисия.След втората операция,след всичкото бягане и тичате тя от ден на ден изгаряше бавно като свещичка. На излизане от кабинета,Нина се залюля,пребледня и Яне леко духна в лицето и , поощипа я и почти я занесе на пейката отсреща. -Добре съм,Яни,добре съм!Само все ми се вие свят. Знаеше Яне ,колко е добре...Лекарите и даваха малко...много малко. -Хайде,ела да идем в колата.-подхвана я и тя се облегна на него. Когато се прибраха,тя поиска да си легне.Не се събуди за вечеря и Яне я остави да си почине.Той гледа телевизия,разглежда албумите със снимки и така задряма седнал на пода до леглото.Събуди се през ноща,Нина леко се размърда ,а той с върха на пръстите си я погали и отметна косите и. Не можа да заспи до първите лъчи,които сякаш подгонени деца палаво влязоха в спалнята.Вечер Нина не искаше да пускат завесите,така гледаше небето и звездите,когато имаше звезди. .......................... Седмица Нина почти не ставаше,чувстваше се безсилна,слаба и уморена,а привечер поиска Яне да я поразходи с колата. Яне караше колата ,а Нина загледана в дърветата край пътя леко се усмихваше,едва,едва. -Яне ,не ми се сърди! -За какво да ти сърдя Нина? -Оставям те сам.Отивам си Яне,прости ми! Той намали колата,спря на близката отбивка ,а Нина загледана в него се усмихваше. -Какви ги говориш мила ?Нали чу?Лекарите казаха,че ще се оправиш. Наведе се над нея и погали косите и. -Яне,мили... .Не и стигнаха сили за друго.Затвори очи и се отпусна. Яне я гледаше и галеше косите и.Нямаше нужда да вика спешна помощ. -Много малко и остава,тя си отива,така каза той ,нейния лекар. Милваше косите и Яне и изведнъж нещо дълбоко в него изригна. Зацелува лицето и,впи устни в нейните бледи и безжизнени устни.Целуваше я ,както казваха хората,като за последно. -Нина-любима,Нина-любима...ооооо моята Нина... Отново я целуна ,страстно ,както я целуваше тогава...някога... После хора,тъжни лица,погребение...Яне бе като в сън.Но повече не я целуна,дори когато отвориха ковчега за да се сбогуват с нея близките и.Неговата Нина не беше там,тя лежеше в сърцето му и нежно спеше.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.