Казват, че децата сами избират родителите си... Казват, че детското сърце е най-чистото. И голям грях върши този, който "запознава" малкото човече с лукавството, подлостта, лъжата, злобата... Казват, че до три годинки децата общуват с Отвъдното, че тогава са най-близко до Господа... И наистина, понякога ни поразяват със своята мъдрост, наблюдателност и съобразителност. Един епизод се е забил като гвоздей в съзнанието ми. Вече бяхме "вкиснали супата" с Бившата. В къщи беше ад. То и не ми се прибираше, но имаше "три пирончета", които все още ни свързваха... Или времето преди Големия семеен скандал. Госпожица Въшкова бе на малко повече от две годинки. Тъкмо вече поназнайваше да говори. В кухнята сме. Жена ми мие чиниите. Обръщам се към Въшкова: - Йоанка, дай да целувам една бузка. А тя ме поглежда втренчено и с интонацията на стар мъдрец се разпорежда: - Цуувай маамааа! Тогава жена ми се обърна и се засмя. - Как? Така ли? - попитах аз и я целунах по бузата. А малкия репей продължава да ме гледа втренчено и ми каза: - Да! - А така може ли! - попитах аз и целунах жена си по устните. - Дааа! - отговори отново експертката по целувки. Предчувствала е нещо тя... Усещала е.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.