"Земята ни днес не ражда Апостоли... Ако Левски живееше днес, навярно щяха да убият без съд и присъда..." Марин Тачков
Без присъда, Апостоле, без съдилище. Изяждаме се отвътре като червеи. Унищожаваме си историята, подаряваме я... Заличаваме всичко, неусетно и себе си. Превърнали сме се в бездушни коруби от плът, неживеещи... Стой си мъртъв, Апостоле, дори не поглеждай отгоре. Няма да ти хареса. Земята ни гори от пошлост и неверие. От предателства и лицемерие... Толкова сме загубили човешкото в себе си, че сме способни да се разкъсаме като кучета. Българите заслужаваме съдбата си. Не народ, а мърша. Преди седмица взривиха автобус с хора. Направо ме е срам да слушам как се обвиняваме взаимно, вместо да се сплотим като народ. Все някой друг ни е виновен. И накрая "щастието" на някой да каже - Остави ги, тея са евреи, заслужават си. Хората са еднакви - независимо какви са. Навсякъде има гнили ябълки и тук, и на другия край на света. Евреи били, мюсюлмани били, черни или какви ли не... Дори и не може да си представим трагедията на тези хора. Питайте бащата, който 4-5 години са опитвали да имат бебе и накрая губи и него, и съпругата си. Вместо люлка - ковчег. Какво като е евреин - по-малко ли боли? Така е, Апостоле! Вярно е! Спи "спокойно" вечния си сън. Овцете се превърнаха в кучета. Самоизяждащи се! Няма вече вяра, няма вече чест! Не за Свобода, а за Свободия те обесиха... "А ти, народе мой, и чист, и мръсен, на онова въже го окачи!"
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.