Лъжата - това е лош кредит на доверие, даден при непосилна лихва...
Връзка между елементите в Природата: пред мен се откри ЗЛАТНА възможност да ми ОСРЕБРЯТ малко стари МЕДНИ монети.
Някои хора не оставят, а изоставят след себе си...
Дали съществува (без)смъртна опасност?
Не искайте от мен да ВИ дам всичко от себе си, защото не знам откъде ще взема толкова много.
Новост в рекламата - наколен календар.
Хората, които не могат да Те понасят, Те разнасят най-много...
Не ми върви на хазарт, но затова пък печеля сърца.
Разликата между студентката и мръсницата според мен е:
1. Студентката отива на изпита с идеята да не я скъсат, а мръсницата отива точно заради това.
2. Студентката ще направи всичко възможно, за да изкара тройка, а мръсницата - да я заформи.
Зла диета: да отказваш да ядеш. С особена жестокост.
След петата ракийка чувството ми за мярка се трансформира в брояч.
Основният проблем на българина е не да го накараш да поработи, а да ПРОработи.
Зимен светофар: червено, жълто, заледено.
С просто око се виждат повече неща, отколкото с проста глава.
Човек е разорен, когато му отнемат Любовта. Защото ТЯ е всичко.
Душата ми е подложена на безогледна и незаконна сеч.
Съвременен библейски мотив: "Само Маещият се ще се мине".
Два прочита:
1. Тя ще спечели.
2. Тя ще спече ли?
Обикновено Късметът е кисел. Рядко се усмихва на някого.
Еволюция на интригата: спряха да хвърлят камъни в моята градина и започнаха да пускат червея на съмнението в най-сладките плодове на моя труд...
Денят Ви ще започне обещаващо, ако вместо алармата на телефона, Ви събуди алармата на колата.
Извинете, но така го прочетох между редовете: "Правителството обеща да вземе сМешни мерки срещу престъпността"...
Чукам на дърво и въпреки това удрям на камък.
Ако програмистите си изберат Фюрер, най-вероятно ще се поздравяват със: "Зиг файл!"
Ако Димитър Пенев реши да напише книга по подобие на "Моята борба", вероятно ще се нарича "Моята ЧОРБА"
Типично българско обяснение: "Не ми трябва такова нещо, а нещо такова"...
Не мога да си вляза в кожата! И освен това, тази е овча!
Не в сивата, работим в СВИДЛИВАТА икономика!
За улеснение на ревнивите половинки, предлагам Джи Пи Ес системата да издава и Вашето "семейно МЕСТОположение".
Някой слушал ли е прогнозата за времето? На нашата улица ще изгрее ли слънце, или не?
От всички форми на живот, най-издържливи са глупаците и хлебарките. Но ако се стигне дотам, че оцелеят единствено тези две, хлебарките няма да изкарат дълго...
Най-много вреди на здравословното хранене липсата на храна...
Във всяка една ябълка на раздора има поне по един прогресивно настроен червей, готов да я изгризе отвътре.
Най-много вреди на здравословното хранене липсата на храна...
Желая на всички НЕболни от Любов бързо и скорошно заразяване!
Моля, никога не споменавайте, че ваши близки имат златни ръце, или златно сърце - току виж данъчните Ви налазили незабавно!
Искам да получа писмо-бутилка.
Не страшно да си далеч от Истината. Страшно е, ако си отчужден от нея...
Запалих се по експлозиви. Подпис: Пироман.
Не си развявайте гордо байряка, особено ако е бял!
Съпругата на депутата му внесе вот на недоверие в спалнята.
Ако психиатър започне да конструира ракети, крайният продукт ще е "ракета с нестабилно поведение и променливо състояние по време на полет, с възможност, при емоционален срив в системите за управление, да се върне на изходно положение"
Новата специалност в някои ВУЗ-ове: "ОПАСНИ връзки с обществеността"
Според мен, е по-важно да се знае не къде се зародил Животът, а кога се е изродил до такава степен.
Не искайте тринадесета заплата. Шефовете в България са суеверни.
Ако винаги вършиш нещата отгоре-отгоре, ще затъваш все по-надолу и по-надолу...
Притежавам специални умения. Едно от тях е да изказвам специални благодарности.
Електротехникът: в моята работа непрекъснато има напрежение!
Кирето, 15.11.2012 г., Бургас
© Кирил Ганчев Всички права запазени
За човек като мен, който мрази шаблонните изрази и изтърканите фрази, остроумията ти са като манна небесна...Поздрави!