Да (пре)живее България!
Едва на третата година от брака разбрах, че съм женен за една и съща жена.
Приятелството е като делва с жълтици, но с малък отвор. Ако бръкнеш вътре и заграбиш повече, вместо да вземеш колкото са Ти нужни, няма да можеш да си извадиш ръката.
Всичко свършва добре, когато всичко е изпито, а изпитото не пречи на настроението и не вреди никому.
Проблемът на нашите управници е, че не могат да свържат двата Рая...
България е такова място, където могат да Ви повдигнат обвинение за разпространение на порнография затова, че показвате Голата Истина наляво и надясно.
Дори и да не си в час, училището на Живота винаги Ти дава поне още един шанс...
Внимавайте! Когато пращате някого да върви по дяволите, всъщност го насочвате право към Парламента!
Всички големи кражби започват с оправданието: "Трябваха ми МАЛКО пари"...
Де да можеше депутатите да бяха като листата на дърветата - като пожълтеят, да падат...
Не разбирам наглостта на нашите политици, които в съчетанието "Животът в България", така и не проумяват,че първата дума е несъвместима с останалите...
Стигам до извода, че е необходимо систематично да се извършва (психиатричен) преглед на печата.
Има порядъчни, има и безпорядъчни хора...
Хубавото е, че след Третата Световна война Животът ще започне отначало. След няколко милиона години...
Имам чувството, че на много хора, като им падне пердето, ги удря и релсата по главата...
Единственото, което не оставя следи и отпечатъци, е подлостта. Но пък прогаря всичко там, откъдето мине...
Липсва ни едно Министерство на Екзотиката, Риска, Авантюрата и
Късмета /МЕРАК /.
До гуша сме в калта, а Правителството ни убеждава,че това е лечебна процедура...
Планината от проблеми има два ската. Единият е със съвсем лек наклон - вървиш по него и си свиркаш, докато стигнеш до ръба на пропаст и когато погледнеш надолу, разбираш колко всъщност е висока тя...
Иска ми се, да водя стогодишна война със себе си.
Kокошките от входа винаги ми снасят ценна информация.
В някои случаи един ред казва повече, отколкото цял пълнител.
Понякога нещата, които са примесени с тъга, са всъщност обезсолено Щастие...
Опазиш ли Ума си жив, онова, което остава след Теб, няма никога да погине...
Всичко, което един празен Човек може да Ти даде от сърце, е поне тишина...
Всеки ден, в който съвсем ясно и бистро виждам нещата, разбирам колко е мътно всичко...
Няколко милиона могат да разтопят и най-закоравялото женско сърце.
Бъдете снизходителни към себе си. Все пак сте си близки.
"Печеля много, пия малко". Дали не беше обратното?
На въпрос: "Какво положение искаш да заемаш в обществото?", Кънчо твърдо отговорил: - ИЗПРАВЕНО!
Една птичка пролет не прави, но само Костинбродският славей е достатъчен, за да Ти съсипе и четирите сезона.
Откакто измислиха банкомата, в ръцете на Жената се появи още един уред за мъчения над Мъжа...
Пълният член в началото на изречението, разваля дисциплината сред съществителните от женски род.
На светофарите всички му сторваха път. Дори огромните камиони, почтително се отдръпваха, когато се разминаваха с него на улицата. Хората цъкаха с език и се кръстеха. На паркинга го очакваха няколко свободни места, а до него никой не смееше да паркира. Беше величествен, силен и красив. Танк.
Неприятно е, когато разбереш за своя вътрешен глас:
- той е бил против теб от самото начало.
- има брат-близнак.
- влязъл е в съглашение с чужди вътрешни гласове.
- не харесва приятелите ти
- дразни се от парфюма на новата ти любовница
- мазни се на тъщата
- избухва, щом правиш нещо против волята му
- непрекъснато търси начин да те отстрани.
Истинският приятел никога няма да позволи да те окачат на въжето. Ще ти забие нож в гърба, далеч преди това да се случи...
С наближаването на избори държавата се превръща в нещо средно между пералня и химическо чистене - вадят се всички кирливи ризи, компроматите се излъскват до блясък, от прашните скринове на историята, се възкресяват мръсни страници, политиците боядисват лицата си в цветовете на войната и започват да се замерят с кал...
Представяш ли си Адът колко ефективна "Топлофикация" има, за да поддържа такава температура вечно!
Новият сайт на социалното министерство:
въй.въй.въй.далиболи.бг
Шах за расисти - играе се с бели и сиви фигури... При негрите царят и царицата са заменени с фигури на вождове.
Краят на Простотията ще настъпи, когато глупаците спрат да вярват в чудеса и ги оставят да се случват на нормалните хора...
Блажени са хапващите и тяхно е царството телесно!
Най-важната точка, която слагаш, е не тази в края на изречението, а точката на спора...
Мъжът е искрен пред жена си, единствено, когато говори насън.
Ако заявиш, че си постигнал съвършенството, с Теб е свършено.
Според народните вярвания, митничарите са прибрани хора.
Само болен ум, може да нарече това Министерство "здравно"...
В древногръцката митология Горгоната Медуза е същество, което вкаменява с поглед всеки, който я погледне в очите. В нашия фолклор - това се нарича тъща.
Сексът е като отварянето на парашута - въпросът е, да не изтървеш момента...
Според мен, истинското място на фолкзвездите е в Космоса. Без скафандър...
Най-често сменя своите цели в живота снайперистът...
Човек става мнителен към вътрешния си глас, когато грешките започнат да се повтарят. Особено след седмия развод...
Доста хора успешно преминават звуковата бариера - спират да чуват онова, което казват другите...
Кирето, 05-09.02.2013 г., Бургас
© Кирил Ганчев Всички права запазени