Като почна да хъркам и се включват алармите на колите чак от блока отсреща...
Съдбата остави върху него своя отпечатък. От среден пръст.
Едно от условията за пълноценен секс е да си буден...
Кучето, дето го изстреляха руснаците в космоса, стана "Герой на социалистическия труд", а китайското - "Герой на кулинарния"...
Модернизация: С помощта на метална детска количка, Вашият "Н*кия Аша", лесно се превръща в "Н*кия с фаша".
Споделената Любов е най-добрата козметика за душата.
Човек може да се остави в ръцете на блондинка, само ако е в кома.
Мнение на канибали за изборните листи: Ще гласуваме с две ръце за всяко от тези менюта!
Изповед на снайперист: "През целия си Живот съм си поставял чисто човешки цели".
Искам да се надрусам с чист въздух, но в града няма как да се случи...
Ако трябва, мога да стисна зъби и да играя цял мач на инжекции. Финансови...
Само си представете: Великденският заПек...
Ако е възможно, в ловната стрелба, вместо панички, машинката да изстрелва адвокати... Мислех си, ако може и да ги прострелва предварително.
Извънредно съобщение на моите вътрешни гласове:
"Искаме да избягаме завинаги от тази глава!"
Рано или късно Съдбата убива всички...
Центробежно правило на мисълта: каквото и да Ти се върти из главата, важното е, да не превъртиш!
Еволюция: Вълк в овч/арск/а кожа...
Губят ми се два основни момента от вечерта. Първият - когато излязох от бара, за да се прибирам, и вторият - защо направих това?
Семейно положение на някои видове български алкохол: РазРеден.
Съвет от кварталния зъболекар: Вашето силно разклатено здраве трябва да се извади!
Неговите вътрешни страхове не му позволяваха да приема нещата на юнашко доверие...
До колене е само морето от илюзии...
Не намерих себе си, но пък срещнах толкова интересни хора!
Ще ми окажете неоценима помощ, ако не ми я давате.
Заживях с добри и почтени хора. Срещнах сред тях чудесни приятели и съмишленици. Животът ми беше приказно спокоен и щастлив, но един ден дойдоха някакви лекари и ме изписаха от лудницата...
Българската версия: Радио Ореван
Нормалният живот в България се случва по особено жесток и мъчителен начин...
Нещата не се случват по-лесно по трудния начин, а само по-болезнено...
Повечето хора винаги намират най-неподходящите начини да се отплатят за доброто, сторено им от друг...
Да довършим оправянето на страната по подобаващ начин! Каквото и да означава това...
След репетицията, част от оперните хористи се включиха в генерално разпИване...
Купих на кучето един лАйфон. Да не лае напразно, че смущава квартала...
Скромността е готин начин да скриеш доста недостатъци.
Първата стъпка към истинската изневяра е да започнеш да изневеряваш на себе си...
Ако пък любовта на жената към мъжа е минала през стомаха, значи човекът е поставил неправилно бронежилетката си.
Когато българинът се чуди какво да прави, обикновено прави чудеса.
Светци и грешници има само в Библията. В обикновения живот се наричат добри и лоши.
Да забравиш онова, което не бива да казваш, понякога е същото като да изтърсиш някоя глупост и веднага да се сетиш, че всъщност забравеното, е било точно това...
Със сигурност можех да постигна много, ако държавата не ми вземаше и малкото, което успявах да събера...
За да изпереш пари, не трябва да накисваш тях, а някого другиго...
Когато тръгнеш да бягаш от себе си, вземай само най-необходимото - ума !
Най-сигурният начин да спечелиш пари от тотото е, всеки път, когато решиш да попълниш фиш, да пускаш парите, отделени за това в касичка. След години печалбата ще си е все още там и ще набъбва...
Какво е "международна политика" според мен: намазват ти филия с вакса, Ти плющиш и преглъщаш, кимайки доволно, все едно са Ти дали такава, с най-скъпия черен хайвер.
България ще тръгне напред, когато се реши да направи кръгом...
Когато можеш да имаш всички, за какво Ти е да имаш всичко...
Българска работа: за да не се минат, решиха да се прекарат сами...
Бих се зарадвал неимоверно, ако се събудя една сутрин и разбера, че нито един политик не е останал в страната!
Кирето, 02-10.04.2013 г., Бургас
© Кирил Ганчев Всички права запазени
Танче,
внасянето на малко смешни мисли в чужда глава, си е чиста проба спестовност
Лина,
изпращам Ти на помощ едно магаре с две туби прясна вода и дизелов генератор, който то тегли отзад на теглича
Светославе,
малко дъвка за ума, така де - човек да се почувства като мислеща тръстика
Ани,
те са вид имунизация срещу настъпващата световна идиотия
Както се казва - смехът бил заразен...
Поздрави на всички !