Съществува поверие сред синоптиците, че ако вятър те вее на бял кон, времето ще бъде ветровито.
Еманципация: Вече е по-вероятно да срещнеш Баталната Жена...
След години, народните приказки за България ще започват така:
"Имало едно ПЛЕМЕ..."
Като се замисля, май хората, които останаха без телевизия след стартирането на Шизофризацията, имат най-голям шанс да съхранят своя здрав разум.
Докато търсеше себе си разбра, че никакъв го няма...
Любовен триъгълник: Между Гад и Рай...
Не можеш да вярваш на хора, които обичат непрекъснато да се самозалъгват...
СЪОБЩЕНИЕ:
Във връзка с преминаване към зимното часово време, политиците обещават да върнат всички народни часовници с един час отзад.
Мисля си днес, че е по-добре да те запомнят с лошо, отколкото да забравят доброто, което си сторил...
Асоциацията на билкарите е упълномощена да заяви, че чаят "ЛАЙКа", няма нищо общо с фейсбук.
Моето мото: Вярна и Надеждна Любов...
На рождения си ден осъденият доживот нервно подскачаше при всеки поздрав "Да илядиш!"...
Целият Свят беше в краката му. Дълго се любува на гледката и накрая, опиянен от усещането, прибра глобуса в шкафа...
Стъпваше винаги на пръсти, но въпреки това вдигаше ужасен шум, защото не бяха негови...
Още от сутринта не мога да се отърва от неприятната миризма на пари...
Млада, красива, интелигентна и в много лошо настроение, желае някой да ù изтрие сълзите. Под душа...
Когато човек общува с идиоти, започва да се съмнява в себе си. Ако започне да контактува само с умни хора, съмненията изчезват, но се появяват угризения...
Най-голяма концентрация на българи-юнаци се наблюдава при масови спортни мероприятия.
Когато политик отказва да прави секс с жена си, той заявява, че замразява членството си в нея...
Откакто намери себе си, започна да го измъчва мисълта как да избяга...
Ковьорчето е кавър версия на килима.
Дето я намерихме тази чистачка за входа, се оказа опасна жена - тази сутрин очистила и стълбището, и домоуправителя...
Много му пада батерията на този телефон - веднъж на третия ден и два пъти от десетия етаж.
Мечтата на канибала-спортист - да спечели сърцата на феновете.
Истинските проблеми започват, когато стигнеш до истинските причини за тях.
Има само три неща, които мразя: завистта, войната и омразата.
Хвърлил в краката на тъщата една пиратка, понеже искал да види какво означава гърмяща змия.
Надпис в минно поле: "Не газете тревата!"
Вместо титлата "Председател на Парламента", по-логично е да го нарекат екскурзоВОТ...
Онова, което политиците отделят от залъка си за Народа, е продукт на отделителната им система...
С възрастта, от хетеро, мъжът се превръща в ретросексуален...
Късметът обича смелите, но на мъртвите смелчаци вече не им трябва...
Почти всички мисли в главата ми искат статут на бежанци от нея...
Всичко е прекрасно до мига, в който българинът разбере, че това не е предназначено за него...
Тръгне ли Красотата да спасява Света, бъдете готови за нещо много по-страшно – за нейното отмъщение...
Разболявам се нещо - зачестяват пристъпите на здрав разум...
Човек свиква и с много, и с малко. Но с малко врагове е по-лесно...
Кирето, 18 – 25.10.2013 г., Бургас
© Кирил Ганчев Всички права запазени
братле, радвам се, че Ти помагам да намериш пътя към доброто настроение, добре си дошъл винаги!
Ивонче,
поздравче и на Теб с усмивка!
Денис,
както е писано в една книга - "ухилен като доживял до пенсия камикадзе"
Сър Димитри,
чест и почитания, братко!
Бих го нарекъл "робот", понеже той не прави разлика между двете състояния, има интелект, но под команда може да направи и грандиозна глупостАко трябва да обобщя, ще го формулирам така:
"Между умния и идиота, стои единствено робота"
Елена,
това е само представителна извадка от глупостите, които ме спохождат всекидневно
Поздравче!