Доста граждани още от сутринта са си забравили дистанционното за мислене вкъщи и е трудно да им смениш програмата.
Адвокатски хумор:
Не мога да ги позная по делата им, понеже непрекъснато ги отлагат.
Продължителното общуване с психично болни хора, неминуемо ще те вкара или в здравословно приключение, или в Парламента.
Тя пожела да ѝ кажа няколко мръсни думи. Е, казах ѝ:
чорапи, боксерки, тениска...
Глуповат час – единица за измерване на енергията, изразходвана от един глупак в нета, в продължение на един час.
Няма да се учудя, ако в Скопие го преименуват на МакЕдоналдс...
В знак на признателност към дерматолога, който го отърва от досадната екзема производителят на детски играчки нарече новата си игра "Не ме сърби човече".
Няма "стелт" технология за тъпотата. Нищо не е в състояние да скрие липсата на ум.
Семейна, петъчна, индийска мантра преди скандал:
Аре, КрЪшна, Аре /д/Рама.
Единствено художник абстракционист, е способен, да ти покаже как ефектно да оплескаш нещата и после, да представиш това за изкуство.
След всеки решен проблем, трябва да остават само две неща ѝ една чертичка и една гилза.
Аз съм /в/ Черешката на тортата.
Подпис: малкото червейче
Не съм вчерашен. Просто съм престоял....
Шаранът може и да е сладководен, но в едно море от любов, е преобладаваща риба.
Ако човешките възможности са изумителни, то тези на Жената, са направо недостижими...
Днешната прогноза за времето:
докато яйце ти се пече на задника,
студена пот, ще ти избива върху темето...
Желязна логика в ден със силни магнитни бури, си е направо опасно нещо.
Досега ми беше все тая, но внезапно реших да я сменя с друга...
Непрекъснато искаше да удря кьоравото и накрая Съдбата се смили над него - изхвърли го на остров, пълен със циклопи...
Грънчарската версия:
"Как се каляваше стомната"...
Влязоха му в положението. Оказа се капан – то било безнадеждно.
В тази жега, единствената форма, в която мога да вляза, е течна.
Тарифа:
Заблеяло ми агънце. За пет евроцента в минута...
Единственият случай, в който е истински приятно да изгубиш всякаква мярка е, когато тя е за неотклонение.
В такава жега, е съвсем нормално, да искате, да замените голата истина с една гола вода.
Руски хакери са пробили защитата на българските термометри и сега живакът вътре в тях върши безобразия.
Особеност на българската душевност:
Гледаш го ѝ външно прилича на човек, ама скоро разбираш, че отвътре е задник...
Можеш да излъжеш детектора на лъжата, но не и кантара.
Началото на лятото разкри горчивата истина за глобалното заобляне.
Всички пътища водят към гРим.
/ Девиз на гримьорката в театъра. /
По-страшно от глупак, който е начело на властта, е само идиот, който се надява да го смени...
Хубава жена, която пожелае да се сближи с мен, е хАтъросексуална.
Някои български манастири разполагат с по-голямо количество алкохол отколкото който и да е голям морски хотел.
Кирето – записки по българските напивания
Поради големия брой румънски туристи, които ще се отдадат на безпаметен алкохолен туризъм у нас, временно курортът ще бъде преименуван на СвеСти влас...
Видях светлина след мускат отонел-а.
...И тя намери тактичен начин, да му съобщи, че е бременна:
– Скъпи, днес е първи юни – Празник на детето...в мен.
Барманът – бивш боксов съдия, чакаше с нетърпение поредният пиян абитуриент да падне от стола, но от уважение, им броеше до 12...
От хубави жени ми се повдига. И колкото повече ги гледам, толкова повече ми се повдига. И не спада.
Мозъкът е коварно копеле – всички простотии, които върши, без да му мигне окото, ги приписва на сърцето...
Държавник, който разказва 1001 измислени приказки на Народа си, е ШехерезадНик.
Съвсем човешко е, че от време на време си позволяваме да се освиним.
Нашата ламя дори не е триглава, а триглаМАва.
Вече няма да се учудя ако издадат и Библията, написана с морзовата азбука...
GPS локация:
местоположенен.
Кирето, 19.05 - 01.08.2017 г. , Бургас
© Кирил Ганчев Всички права запазени
Поздравче!