Господин Преди се озова в дома на госпожа Сега. И странно как на гости дойде и госпожица После. Всеки беше убеден, че там си му е мястото, тъй като госпожа Сега не можа да обясни защо точно това е нейния дом. Горката, нямаше представа за това какво е ставало и нямаше идея, че нещо се случва извън полезрението ù. Но беше толкова властна и горда.
Господин Преди нямаше високо мнение за себе си. Той познаваше много добре госпожа Сега и се опита да ù обясни, но тази властна особа не пожела да го чуе.
Госпожица После, като всяка млада госпожица, беше хитра и подла. Тя познаваше двамата много добре, но не искаше да изказва мнение. Нещастният господин Преди и обърканата госпожа Сега решиха да обединят усилията си и да пропъдят госпожица После...
Всъщност проблем може би изобщо нямаше, но когато господин Преди реши да се разходи и попадна у госпожа Сега, а при тези обстоятелства госпожица После нямаше как да не се окаже на същото място, трябваше да се реши – чие е мястото.
Това можеше да е проблем само на тези тримата. Не познавам други господин, госпожа и госпожица, които могат да се объркат за подобно нещо.
Все пак, госпожица После знаеше, че визитата ù е строго зависима от другите двама. И дори се престраши да им го обясни. Но господин Преди твърдеше, че изобщо не я познава. Той знаел само за госпожа Сега, която му дошла на гости. Тук госпожа Сега възропта срещу натрапниците си, заявявайки, че не познава нито един от двамата и че господин Преди е много нахален или поне е разсеян, тъй като това е неин дом. Госпожица После също не била много възпитана, но все пак ù благодари, че е признала някаква зависимост. Много мило ù се сторило на госпожа Сега, но все пак това не решаваше проблема.
И понеже всички разбират колко права е госпожа Сега, на сцената се появява нов герой, за да няма никой възможност да подскаже и реши загадката.
Старият господин Друг път реши да се покаже. Той не познаваше госпожа Сега. Само беше чувал за нея. Много пъти ходеше на гости на господин Преди и на госпожица После, те непрекъснато го канеха. У тях той се чувстваше като у дома си. Дори забравяше, че няма собствен дом. Но госпожа Сега никога не го беше канила и той ù беше много сърдит. Реши да си върне.
В крайна сметка проблемът се реши така: страничният наблюдател, старият господин Друг път, пропъди госпожа Сега от собствения ù дом и се настани. Благодарни на пропъждането, господин Преди и госпожица После се съгласиха това да е дом на стария господин Друг път. Стори им се логично, защото той толкова пъти им е бил на гости. Решиха, че са направили визита и на него от учтивост, но от разсеяност са забравили.
Глупав проблем и глупаво решение.
През цялото време се чудех какво е мястото на хлапето Никога. Но на тръгване забелязах табелка: “Дом на хлапето Никога”.
ПП
ъъъ... бъдете снизходителни, а? едва ли имах 16 тогава... мен още ме радва, но не съм убедена дали не се дължи на сантимент...
© Идеми Дойдеми Всички права запазени