20.12.2008 г., 21:53 ч.

Страдание 

  Проза » Писма
1228 0 4
1 мин за четене

Ще мога ли някога да те извадя от сърцето си, ще успея ли да те забравя, любов моя, истинска, единствена, вечна... по-добре да бях умряла на минутата, когато спря да ме обичаш. А сега умирам бавно, малко по малко всеки ден...без тебе, без твоята усмивка, без твоя глас, без прегръдката и топлината ти. Сълзите капят и могат морето да съревновават и не спират и болката жестока не изтриват. Докога, докога, Господи ще боли така, докато умра...

Лутам се сама, самота като черна пелерина ме завива, цвете, слънце бях, а сега увяхвам и залязвам. Не ме радва нищичко, нямам за какво да живея, на какво да се надявам, да мечтая и очаквам. И как възможно е това, като ти не си до мен, като вече не се прибирам при теб, като в леглото съм сама. А как ми липсват целувките ти, обожанието ти, уханието ти, как ми липсва въздуха общ, изпълнен с любов и желание да сме заедно и с вречени сърца така, заедно да остареем, както си обещахме в началото, помниш ли?

А Аз и Ти = Ние останаха там в миналото, те се обичаха, не се нагрубяваха, и един в друг се оглеждаха.

Светът ми без тебе в него, е сив, мрачен, опустошен, като душата ми и нищо не радва я сега.

Как те обичам, любов моя, как във всичко и всеки те търся, как прохождам отново, знаеш ли?

Сила нямам вече и на болката предадох себе си, и дишам, но достойна не съм, когато всъщност умряла съм.

Не исках да се случи така, затова страдам сега и ден не минава, без да плача за теб.

© Петя Мирчева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Няма по-голяма болка от тази да загубиш някого...и , уви времето не лекува, или ако го прави е отчайващо бавно...
    погледни дълбоко в сърцето си, Петя, толкова дълбоко, колкото само ти сама можеш...и помни какво си открила там. колкото и болно да е, колкото и невероярно да е, колкото и неразбираемо да е... то е там - в сърцето ти
  • Благодаря ви за подкрепата ! Поздрави
  • Няма страшно. И мъжете, и жените са взаимозаменяеми, но литературата е нещо друго.
    Дръж се!
  • Хубаво,мило и трогателно . Поздрав !
Предложения
: ??:??