21.02.2008 г., 22:26 ч.

Таня 

  Проза
1157 0 1
2 мин за четене
 

Таня слезе от колата и влезе в сградата. Беше вечерта на 14 февруари, Свети Валентин. Трябваше да се събира с класа си но в последния момент реши да се събере с класа на най-добрата си приятелка. Когато слезе по стълбите, миризмата на цигарен дим, шумна музика и виковете напомняха, че не се празнува този празник, а друг. Отвори врата, малко, но спретнато помещение, малък бар в дъното и маси с насядали хора и музиката думтеше. Потърси с поглед Мила и я видя в дъното на една от масите, заобиколена от две момчета. Едното й направи впечатление, беше с тъмна коса и сини очи, с доста изразени скули и мускулесто тяло. Усмихна се, защото познаваше Мил и много добре знаеше, че вече сигурно ходят.

- Добър вечер. Как си, Мил.

- Много добре. Сядай. - Едно от момчетата стана да й направи място и Таня седна до момчето със сините очи.

- Здрасти. Приятно ми е да се запознаем, аз съм Калин.

- Здрасти, Таня. Я сега сипете по едно.

Мил им сипа и се усмихна. Таня веднага разбра за какво става на въпрос. Момчето стана и двете се доближиха да си приказват.

- Мале, тоя е много секси. Има ли си гадже? - попита заинтерисувано Таня

- Ти да не си луда, тва е Калин от класа ми. Я не се излагай.

Калин се върна и разговорът приключи. След малко Мил стана да танцува и двамата останаха да масата сами. Тя го погледна, за тая вечер ставаше. Нищо не й костваше да спи с него. Пуснаха бавна песен и той я покани на танц. Тя прие с удоволствие. Стана и го прегърна през врата, той сложи доста уверно ръцете си ниско на кръста й. Двамата затанцуваха. Таня положи глава на рамото му и той на нейното.

- Тази вечер си търся някой само за секс и ти си първи в листата ми. Не пий много.

Той се усмихна и я притисна към себе си. Целуна я по врата, после бавно се премести до устните й.

Някой в края на помещението я гледаше и завиждаше на Калин. Това беше другото момче от масата, което стана, за да може Таня да седне, а тя не го беше забелязала. Харесваше я повече от три месеца, но все не набираше смелост да й каже, но тази вечер беше решил да действа. Беше й купил подарък и смяташе да й се обясни в любов. Но сега тя целуваше някой друг, а даже не го беше забелязла. Той се ядоса и излезе.

 

В сутрешните новини споменаха за момче, скочило вечерта от 17 етаж на жилищна сграда. Без някакви видими причини. При аутопсията намериха нещо странно, сърцето се беше разбило, беше се разбило от болка.

© Алекс Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??