21.10.2012 г., 22:16 ч.

Това съм аз 

  Проза » Други
896 0 2
1 мин за четене

Aз съм от истинските момчета.
Не съм от момчетата, които се отказват, когато животът ги повали. Не съм от момчетата, които бягат, когато съдбата ги изправи пред най-големите трудности. Не съм от момчетата, които падат на колене и чакат да изгрее слънце. Не съм от тези, които се примиряват. Нито от тези, които се страхуват.
Не съм от момчетата, които просто така казват: „Майната ти, копеле” и си от
иват. Не съм от момчетата, които ще предпочетат да захвърлят това, което може да се поправи. Не съм от тези, които казват: „Не мога” и пращат всичко по дяволите. Не съм от тези, които предпочитат да лъжат и мамят, просто защото така е по-лесно, по-добре. Не съм от тези, които се подиграват с чувствата. Не, не съм от тях.

Аз съм от тези, които не се предават. От тези, които трудно се пречупват. От тези, които са се научили да намират пътя обратно, когато се изгубят. Аз съм от момчетата, които винаги намират сили да се изправят, независимо колко тежко са повалени. Аз съм от тези момчета, по чиито сърца и души има белези от падения, грешки и разочарования. Но въпреки това не спират да се усмихват. Аз съм от тези момчета, които поставят чувствата си преди всичко. Тези, които умеят да запазят доброто у себе си, въпреки гадния и фалшив свят. Аз съм от тези, които познават, както дъното, така и върха.
Аз не съм от момчетата, претендиращи за най-готините. Нито от тези – най-скромните. Аз съм от тези, които са себе си. Които не се притесняват от недостатъците и несъвършенствата си. Които изпъкват с уникалността си! Аз съм от момчетата, които не подражават на никого. За които е по-важно не как изглеждаш, а каква душа носиш.
Аз съм от момчетата, които се борят за желанията, за копнежите на сърцата си, за мечтите и целите си.
Аз съм от онези непреклонни характери, искащи и неспиращи. Готови да завоюват нови територии, да се сблъскат с още предизвикателства. Аз съм от онези момчета, носещи истинско мъжко сърце!
Аз съм от хората, които искат, могат, знаят и оценяват!!!

© Андрей Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • благодаря ти много
  • Мъжко момче си,по написаното си личи.Ставаш и за лидер щом знаеш ,можеш и оценяваш.Дай боже, повече такива като теб! Поздрав!
Предложения
: ??:??