23.10.2008 г., 12:59 ч.

Търси се... 

  Проза » Хумористична
1378 1 9
2 мин за четене
 

Принцът. Може и на кон да дойде. Аз обичам животните. Това обаче не означава, че принцът може да е животно! Не нося на бой... и на пиене не нося, разпасана ставам и принцовете изпадат в недоумение от уменията ми.

Да, да, аз съм принцесата. С една обувка, кучето изяде другата. Ако може принцът да донесе един чифт стъклени пантофки, че ми станаха мазоли на табаните. И баща ми е стиснат, да се знае. Дава мен, кралството го стиска. Искал бил спокойни старини... Омръзнала му било да воюва със зетьовете. Споменах ли, че този негодяй ще е четвъртия? Ах, нима?! Ами, да си кажа кажа честно, четвърти претендент за царствената ми ръка се търси.

Първият уддържа три месеца. Бил се бил пропил откакто ме познал. Като жена ли бе?! Айде сега, аз съм му крива, че толкоз му държи ангела. Разпътник! Забрай си коня. Още му гледам добитъка. Сега живее с някаква северна красавица. Сякаш са я изчукали от ледник в планината. Страшна жена, ви казвам. Яхна го генералската, от вратата за врата го захапва и оня мълчи. Мълчи и слуша...

Вторият принц се задържа няколко години. И той психически се бил сринал, след брака си с мене. След като се роди наследникът, го удари на хазарт и жени. Имал бил нужда от лично пространство, трябвало да разпуска. Ай, сиктир, пък аз да обикалям ливадите с наследника. Не, че не му слагах рога. Върху коня му царствен елен-хлопатар виждаха хората. Човешкото избяга от него. Баща ми, самодържецът, искаше тавана на балната зала да маха, че рогата му тъй или иначе ронели стенописите.

Третия успях да го закопам. Душа момче беше. Голяма любов, голямо нещо! Трудова злополука. Аз му казах, че таз кама-сутра не е за всеки, ама той не, та не! Прибраха го ангелите, бързо. Инфаркт. Поне щастлив беше, дръпна си за вечността накрая.   

Ама къде е този принц, беееееее?! Сто години се правя, че спя и го чакам. Ей, ма на, пак дремя. Уффффф, аман! Татю са тюхка, че само голям смелчага може да се сбори с мене. Че аз да не съм стръвница, бе?! Аз съм принцеса! Ей, на сега, колко стана часа?! Ще лягам, да ви кажа.

Умна съм, колкото блондинка. В мозъка ми пълзят паяци и запълват пространството в черепната ми кутия. Като си отворя устата, все важни неща казвам. Красива съм... пак като блондинка. Татю все ми е казвал, че с тоз телешки поглед сърце от стомана мога да пръсна. И косите ми дълги, блестящи, увиват се като лиани. Слаба съм, като фиданка. Повей вятър и ме отнесе в тръстиките. При оня, татювия говедар. Пък той като почне да ме увива, да ме кърши, да ме охка. Леле! Разпасана съм, много. Очите ми шарят, устните ми се свиват нацупени, страшни, сладки червени, описват греха ми. Белите ми зъбки тракат все хищно, заплашват да разкъсат проваления нещастник. Вакханка съм. Един път не стига. Тайно оръжие имам...

Търси се... Не очаквай да съм вярна. Аз да не съм куче?! Не съм домакиня, прислуга си имам. Искам го лъскав и мощен, с осем коня да му е впрегната каляската. Бели гълъби да ми носят писмата. В легло от скъпоценни камъни да ме полага. Не съм евтина. Знам си цената. Не се лъжа лесно вече, ама да ми се спи, не ми се спи вече.

Автобиографии при секретаря на тати.

 

© Деси Мандраджиева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • За първи път чета проза от теб и ме разби!
    Ей сегинка, ще прегледам всичко от тази принцеска!
    Поздрав, Деси!
  • По неведоми пътища попадам на произевденията ти, но ще вземе да ми хареса ...
  • Деси, знаеш, че съм ти фенка!
    Туй то!!!
    Казах си го!!!
    /пък после нека си нося последиците/
    Много гушки*
    Опс, забравих- "Който разбира, тук се спира! Насам, народееее...!"
  • Не искам лудост любовна,
    нито целувки в мрака.
    Не ми понасят спомени.
    Принц ми отива. И ще го чакам.
  • В литературата и изобщо в текстовите откъси с описвани герои последните не бива да се свързват с автора, колкото и да са или звучат биографично. Те са производни или най-малко преведени от съзнание...
    / разказчето си е ОК - това за перфекционистите /

    А иначе Джером Джером казва - природата е един много старомоден продавач, винаги крие най-ценната си стока в най-скритите си чекмеджета...Така че който лети по принцове, в общоизвествия им образ, има да пати.
  • Липсваше ми безспорният ти талант да пресъздадеш мислите си в забавно четиво, леко иронично, леко саркастично. Но аз и по принцип си обичам да те чета.
    Не се губи за толкова дълго!!!
    Поздрави!!!
  • брей, ще си събера жлъчка за хилядолетие пред мен
    прощавайте, ама зад сложните думички, завъртени като кадаиф в суфле от отрова на гърмеща змия, прозира доста незадоволен апетит и неразбиране на комичната страна на живота.
    За курвите, ами не познавам истинска такава, магистрална имам предвид, но за сметка на това имам наблюдения над доста такива скрили се зад свадбената си халка. Пак без извинение))
    И в крайна сметка, престрелката словестна е безмислена, без устойчиви аргументи срещу, несъществуеваща теза.

  • само курвите - без извинения - си знаят цената.
  • Много готино
Предложения
: ??:??