Мъж се обажда на ветеринаря и казва:
- Докторе, тъщата ще доведе много старата ни кучка при вас. Моля ви дайте й нещо силно и бързо действащо, не искам да се мъчи.
Докторът се прокашля разбиращо в слушалката и пита:
- А кучето после може ли да намери пътя за вкъщи само?
Разбира се, че всеки уважаващ себе си женен мъж се чувства длъжен да се смее през сълзи, слушайки и разказвайки подобни вицове. Дали обаче действително е в състояние да противоречи на родителката на жена си? Обикновено тя е тази, която в сюблимния момент, когато сте били на кантар дали да наденете брачния юлар, е тропнала с крак и е изревала, че вие сте причината дъщеря й да изгуби честта си. Естествено, тя е тази, която, ако сте имали неблагоразумието да се клонирате в детето й, твърде скоро след сватбата ще къса плътта ви къс по къс, с финеса на Макиавели, докато слуша писъците на жена ви, която ражда. Ако сте късметлия, ще имате солидарен тъст, който да държи злото далеч от вас, ако ли не... Господ да ви е на помощ!
Разбира се, всеки път си задавате въпроса как секунди след семейния скандал тя се е появила сред пушилка, едва успяла да скрие бельото си под надяната набързо рокля. Ще се дивите на невероятната енергия, с която застава до дъщеря си и ви обяснява каква недостойна твар сте. Естествено, в дните на безоблачно семейно щастие, тя пак е там... Рано сутрин, на вратата, с торбичка мазни банички и боза.
Имайте предвид, че ви наблюдава изпод вежди във всеки момент със страстта на овчарско куче. Няма да се посвени да захапе блудната овца, т.е. вас, ако се осмели да се отдели от стадото. Потънала в собственото ви любимо диванче като пепелянка на припек, тя следи всяко ваше движение. Грешките не се пропускат. Грешките се наказват.
Нещата ще се задълбочат или оправят, след като се сдобиете с наследник. Като противовес можете да извикате и свекървата. Докато те всеотдайно сe лаят и се надпяват пред малкия човек, вие може да си позволите да избягате от кошмара, сам... Защото жена ви едва ли ще се осмели да остави невръстния мъник в ръцете на двете баби. Комбинацията тъща-свекърва под един покрив е като коктейл Молотов в ръцете на опасно луд, така че трябва да съберете цялата смелост в лъвското си сърце и да изведете пред врата и двете влечуги. Вторият вариант е да се изнесете вие, но не е препоръчителен.
Естествено има и добри тъщи... Някъде... Предствете си, тя да ви обгрижва като собствено дете. Да застава на ваша страна по отношение на семейните въпроси. Да припомня настойчиво на дъщеря си, че вие сте мъж и новата спортна кола не е прищявка, а стриптийз клуба в събота вечер с приятели е безобидно забавление на фона на гангстерските игри, в които може да се забъркате от скука... А сега се събудете! Събудете се! Тя ви е тъща и е вездесъща. Тя има невероятно влияние върху дъщеря си. И единственият шанс да живеете нормално е просто да се постараете да я спечелите. Купете й златна гривна за рождения ден, дори сърцето ви да кърви месеци след това. Вземете я с вас на море, дори това да ви кара неосъзнато да влизате да плувате с все по-голям камък. Правете комплименти във всеки удобен момент, а можете просто да бутнете 100 лева на фризьорката, да й среже дебел кичур, без да иска или да забрави блондора
Изяждайте си прилежно всичко и искайте допълнително винаги! Никой няма да обърне внимание на кучето, което вече е заприличало на табуретка.
Ако ситуацията е много зле, явно трябва да си намерите работа в друг град. При по-леките диагнози сближаването с тъста върши чудотворна работа.
Успех!
© Деси Мандраджиева Всички права запазени