11.09.2024 г., 20:37 ч.

Вечерна География за възрастни 

  Проза » Хумористична
76 1 4
1 мин за четене

     Седи една такава важна,полюшва краче, барабани с пръсти по бюрото и отсича: Дунав?

     _ Дунав- казвам и - почва от България и кара така до Бяло море...

     _ Просто така до Бяло море- и ми се  хили!

     _ Преди това - уточнявам - пресича Витоша.

     Чак подскочи- Витоша? И къде я пресича? През Черни връх?

     _ Черни връх е по надолу. Към Македония. Дунав пресича Витоша при Дедеагач!

     Онемя. Крачето и подскача често,често. Пръстите и барабанят ситно ситно...

     _ Македония с какво граничи?

     _  Виена излиза там, Голо бърдо...

     _ Така подмята ехидно- а със Скопие какво правим?

 _ Скопие е до Лондон, веднага след Париж.

     Скочи и в лицето ми крещи: 20 г. Преподавам География, такъв идиот не съм срещала досега! Пълни глупости говориш!

     Скачам и аз:  _ 20 г. карам и знам какво говоря! Ако не вярваш,качвам те на таксито с мене да провериш!

     Мълча.Смя  се нервно. Накрая избухна в кикот.- знаете ли- казва- реших да приема предложението ви. Аз живея на Вършава. Близко е.

     _ Близко е - съгласявам се- ама ако пътуваш насам-Батак и Сопот са еднопосочни. През  Париж ще минем, тъкмо да пием кафе в Прага.

     Оттогава така я караме: Варшава ,Батак, Сопот, после Париж ,Прага и Варшава. Географията вързахме. Ама идва историята и там чувам питали за Плиска, Преслав, Върбишки проход, Ахелой че и Сан Стефано! Ще трябва да ги кача на GPS - а,че не всичко ми е ясно

© Слав Коруба Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • 😁😁😁 Рано сутринта ме разсмя това произведение 😁😁😁
  • "А з съм от Твърдица...ти си от Париж..."
  • jonnnn (Пламен) Щях да ти кажа ако не вярваш качи се в колата, ама се сетих,че не шофирам!
  • 😲😶😎... Извилиците са жестоки - като на Нишава към Ниш, и почти като Кресненското дефиле ... Ъ ?
Предложения
: ??:??