16.05.2007 г., 9:14 ч.

Вестници 

  Проза
841 0 6

    Много обичам да се гъбаркам сутрин с вестникопродавците. Прекръстил съм някои вестници по моему. Например "7 дни спорт" става на "7 дни спирт". "Нощен труд" се превръща в "Нощен труп", а "24 часа" в "24 дивотии".
    Заставам една сутрин пред една жена, която продава вестници и с доста сериозна физиономия и заявявам:
    - "24 дивотии"!
    Тя ме гледа недоумяващо и се чуди правилно ли е чула и какво всъщност искам.
    - "24...
    В този момент отсреща "вдяват щепсела в контакта" и плаха усмивка се промъква до лицето й.
    - Ами правилно - дивотии са!
    - Какво е светът без дивотии, госпожо?! - продължавам аз - Както манджата не може без сол, така и светът -  без дивотии!
    - Абе, то хубаво, ама напоследък станаха прекалено много - успява да се включи тя и от лошото й настроение не остава и помен.
    - Значи - хубаво е да има малко дивотии за сол на манджата, ама как се живее в саламура? - заключавам аз великомудро.
    На това място продавачката избухва в смях.
    - Желая Ви приятен ден, госпожо!
    И отминавам...

© Пенко Пенков Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Среднощен / май е ранносутрешен/ усмихнат привет от мен, Пенко!
  • Ей, Пенко, ти си си майтапчия и ще те отмъкне някоя продавачка, докато така я задяваш ...
  • Поздрав!
    Весело е
  • Добре, че не продавам вестници, защото не умея да готвя и докато ми обясниш ще закъснееш за работа. И мен ме усмихна!!!
  • Много обичам сутрин рано някой така да ме "гъбарка" и аз него.
    Благодаря ти приятелю, че ми усмихваш сутрините, дните и вечерите.
    Бисерите ти дано нямат край ...

    Поздрав и усмивка от една добавка за таратор
  • - Значи - хубаво е да има малко дивотии за сол на манджата, ама как се живее в саламура?

    Усмихна ме!!
    Поздрав!
Предложения
: ??:??