Всеки петък се събираме с колегите и колежките в любимия ни ресторант. Аз доста време отсъствах, защото или съм на работа, или съм на среща с двете ми приятелки, или на среща с откровенци. Или любимите ми петъчни вечери, когато взимам малката Симонка и до неделя вечерта живея в приказка.
Една петъчна вечер реших да ги изненадам. И нали съм хитруша, отидох последна, ах, как ми се зарадваха. Стар трик, мислите, не - просто докато се направя на хубава и... закъснях. Не бяхме се виждали от дълго време и буквално говорехме една през друга. Извадихме телефони и фотоапарати.
Загасих го аз, тя става с нежелание. Гледала интересен филм?! След две минути ми казва:
А браво, все пак се е сетила, че нещо не е както трябва значи. Веднага казах на Жоро да махне порноканалите, че наше чудо, та ничие. Така че вие само до целувки сте го докарали, добре сте.
- Добре, че е попаднала на интересен филм, защото от тия знаеш ли какви има, без никакво съдържание, само глупости.
- О, значи и ти гледаш?!
- Гледам, но никога до края, много тежки, много ме натоварват. А, сетих се и още нещо. Тя ми казва: „Бабо, големите като се целуват, се събличат голи." Не посмях да я питам от къде го знае, сигурно и тя е попаднала на някой от тези филми. И уж това беше наша тайна, на другия ден казала на татко си: „А пък ние с баба се целуваме като големите!" И синът ми ме гледа... Я не ме гледай - и вие с брат ти сте минали по тая пътечка, мислиш лесно ми е. Като се залепеше за мен, не можех да дишам, а ти въртиш главата, а на мен ми иде да се захиля, ама трая. А телефонът ми звъни, о, мъжът ми. Сигурно пак е загледал и той от тези филми. Сега ще ме кара да взема такси и да се прибера по най-бързия начин, за да му обяснявам в масовите сцени коя е главната героиня. Абе все трябва да му обяснявам, сам не може да гледа, милия.
- Леле, то станало много късно, айде да ставаме, че и моя може да гледа някой филм без мен. Момичета...
- Щом е такава работата, да ставаме. До другия петък!
© Светлана Лажова Всички права запазени