17.09.2024 г., 11:48 ч.

Всичко тук е изпитание 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии
36 0 0
1 мин за четене

 

(Любов необяснима, любов невероятна и истинска и жива и тъжна и приятна…)

 

🔑☮️✨Любовта между мъж и жена, без чувства е като гниеща храна зад витрина. 
- Незнам, какво е това безвремие, на което съм свидетел, но това неистово въздигане на голотата, джуките, мускулите, времетраенето на акта, вдигането на самолета, флиртуването и прочие, БЕЗ ДА СЕ ГРАДЯТ ОТ ЧУВСТВА, тия машинални последствия и компоненти - опошлявани от медии и клюки. Е едно смешно, инфантилно, неадекватно отношение, към Песента на Песните, която е любовната хармония между истински мъж и истинска жена! 
- Фалшиво време е това, уважаеми дами и господа! Не търсете вината в строя, политиците, възпитанието и прочие. Защото никой не може да изтръгне чувствата, ако ги има, ако са живи, ако са мото и двигател, което е заложено в единици божии деца! Останалите, макар да са многобройни, като морския пясък, са ходещи мъртви, ден да мине, друг да дойде…
- Събудете се, защото не бяхме проектирани така… Ние носим потенциала на истинското, някъде дълбоко скрит зад страхове и бариери поставени от самите нас… 
- Спрете да търсите причините вън от вас и издигнете истинските приоритети, защото фалшивите не само, че не носят удовлетворение, но унищожават и вашия и чуждия живот! А това уважаеми дами и господа се нарича убийство - няма, как по друг начин да се нарече.
- Няма не мога - има не искам, няма всички така правят - има правя, каквото трябва, да става, каквото ще! А то ЩЕ бъде, ако не закърняваме в житейските грижи и си спомним за изконното си предназначение и смисъл. 
- За да останем хора... Старомодно, но вечно.

© Аспарух Любенов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??