Произведението не е подходящо за лица под 18 години
Причината е, че в настоящия момент всяка една от политическите сили, които се борят за място в парламента е опасна за родината. Продажните копелета се надпреварват да се доберат до властта, за да служат на чужди интереси с голяма лична изгода за себе си. Всички те до един са национални предатели. Готови са да продадат и родната си майка, срещу комисионна под масата. Е, приятелчета, няма да стане. Този път - без мен и семейството ми. Бях най-големият противник на Радев, но днес той ми изглежда най-трезво мислещ при стеклите се обстоятелства. Поне няма да ни вкара във война. Не искам върху София да паднат атомни бомби заради гнусните натегачи пред Запада. Не искам и хора като Копейкин да ни управляват. Сега е моментът на разума, на златната среда на Конфуций. Колкото и да е странно, България без парламент вирее отлично. Дебелосерците от НС са твърде много търтеи за малка България. Сега е важен само неутралитетът на родината. А морална подкрепа на украинците ще даваме. И на украинките - там не само морална!
© Младен Мисана Всички права запазени
1. Генек, прозрял си истината! Чест ти прави!
2. Блу, тази мисъл на Марк Твен ми е известна, но се радвам, че я припомни на другите. Винаги си била мъдра и обективна. Мога само да ти се възхищавам!
3. Христо, благодаря ти за великолепния коментар - раздвижен, леко гневен и абсолютно точен!
4. Владимире, добре започна да изреждаш, но защо пропусна Кирчо Ленчин Промяната и Асен Василев - съденият за присвояване на интелектуална собственост. Благодаря ти, че си колинеарен с главната директриса!
5. Георги, благодаря ти! Ти си с много точна преценка за реалността. Дано са повече онези, които разсъждават като теб. Тогава няма да могат да ни возят така често и така евтино.
6. Доче, много благодаря за коментара ти. Той допълнително прояснява ситуацията.