Едно впечатление...
Прави ми силно впечатление един по-особен тип участие на някои колеги тук. Особено по отношение на коментарите. Но преди да споделя кратките си впечатления, нека кажа нещо за самите коментарите.
Намирам ги за полезни, както когато има критика, която посочва точно недостатъци и начини за отстраняването им, така и възхищение, ако се предизвикава спонтанно от успешно произведение. А също и ако е за окуражаване на млад или току-що регистрирал се автор. Но съм доста скептичен към охканията и ахканията, понякога за очевидно слаби произведения. И все пак - не за това ми е думата.
Наблюдавам някои автори (в случая имам предвид от изобразителните изкуства и по-точно - картини). В случаите, за които говоря, те имат съвсем нелоши произведения. Някои от които и аз съм харесвал и коментирал. Но това, което ми прави впечатление е, че като че ли са тук само за да търсят публика, която да им ръкопляска. Защо мисля така. Ами тези, за които говоря нямат поне по един коментар за друг художник. Какъвто и да бил той - положителен, отрицателен, с някакво мнение. Това, което много неприятно ми се набива в очи, че в техните коментари се среща само: "Благодаря", "Благодаря много", "Благодаря ви" - като примадони на сцена.
За яснота ще кажа, че не съм художник, т.е. съм странично лице. Но не мисля, че сме тук само за да показваме нашето или да търсим одобрението на публиката. Имам и мнение, ако искаш само да показваш, просто забрани коментарите и няма да имаш повод да отговаряш. Ще показваш.
© Безжичен Всички права запазени