А генерал Майтапчийски си заминава. Не, засега НОЩ-ният клуб на погребалните агенти съществува. Но му отнеха мазохистично-садистичните забавления сутрин /че и вечер/ върху нервите на хората…
Употребен, омърсен и изхвърлен… Както всяка пачавра.
хххх
С типичната си последователност и логичност, НОЩ-ниците – барабар с Хай Буй начело, заеха неделното време от 8 до 12 часа.
Бе, за него е ясно – няма едни женски гащи у дома си, рече, скучае, чуди се какво да прави. Ама другите нямат ли си работа?
Щото ние имаме и…
И бяхме наказани с монолог на ослепения Полифем, с гарнитура мисирките… Любимият на тълпата водач Прани гащи…
хххх
На която пресконференция речта му – не казвам „мисълта“, не искам да лъжа – речта му беше като пикаене на пиян. Бурни потоци, кривене във всички посоки, бясна пяна, опити да опръска околните, никаква точност /тоалетната чиния остава недосегаема/, обилно подмокряне на обувките… И горделивият стил „Булгар, булгар“…
Както винаги…
хххх
А цените не само се катерят, ами и рипат.
И ще слушаме как сме спасени от вируса, обаче…
Обаче – гладът… Щото безработицата нараства като надигащо се цунами…
А и за вирусите не бива да сме успокоени. Испанският грип отпреди век е бил на две вълни. Втората е именно смъртоносната…
© Георги Коновски Всички права запазени