24 nov 2010, 17:22

Един милион неща, които искат жените 

  Prosa » De humor
1805 0 7
2 мин за четене

Задължително предварително уточнение: Жените никога не знаят какво точно искат, но го искат на момента! Тик- так- тик- так- времето започва да тече. А вие имате да изчетете най-малко един милион неща, които искат жените. Затова четете бързо...

1- во нещо: Внимание

Жена, лишена от достатъчно внимание, е като ръчна противопехотна граната с изваден предпазен щифт - взривоопасна! Тя всеки момент ще избухне с въпроса "Кога ще ми обърнеш малко внимание?!", който има радиус на смъртоносно действие най-малко един дерби мач от Шампионската лига, гледан от мъжа.

2- ро нещо: И пак внимание

Мъже, нима си мислите, че ще минете само с едно леко обръщане на главата и отклоняване на взора за миг от екрана, докато Кристиано Роналдо си наглася топката за изпълнение на пряк свободния удар?! Това не е малко, а никакво внимание. Така че - очаквайте пряк свободен удар... Но изпълнен не от Кристиано Роналдо, а от жена ви. Право в десетката!

3- то нещо: И пак, и пак внимание!

... Последен съдийски сигнал. Мачът свършва, но вниманието - не! То продължава...

4- то нещо: И пак... внимание!

Стига де! Колко внимание?!

5- то нещо: Цялото внимание!

На всеки един език по света женският въпрос "Кога ще ми обърнеш малко внимание?!" в контекстуален превод означава винаги едно - цялото внимание. Нещо, което някога за мъжа се е наричало... автобиография. Ама някога.

6- то нещо: Пари

Ако за мъжът е "Моят дом - моята крепост!", то за Жената е - "Моите пари - моята крепост!" И колкото по-дебел е женският портфейл - толкова по-дебел е крепостният вал.

7- мо нещо: Много пари!

... Защото онова, което не се купува с пари, жените го купуват с много пари...

8- мо нещо: Магазини

Това е екзистенциалната драма на всяка Жена - "КОЛКО МНОГО МАГАЗИНИ, А КОЛКО МАЛКО ВРЕМЕ!"

9- то нещо: И още магазини!

Една Жена не би се учудила толкова, ако астрономите открият края на Вселената, колкото, ако тя открие края на магазините по главната улица. А?????

10- то нещо: Разбиране

Разбирането на Жената за Разбиране е много трудно за разбиране! Защото не изисква разбиране, а ирационално мислене. Така, ако Жената попита: "Разбираш ли ме?!" С удивителен знак след въпросителния. То тогава този въпрос трябва да се разбира като упрек - "Ти не ме разбираш!" И обратното - упрекът "Ти не ме разбираш!" е въпросът "Разбираш ли ме?!"...

... Разбрахте ли нещо?! Не? Е, няма време да ви обяснявам, защото... Тик- так- тик- так - времето изтича. А има цели един милион неща, които искат жените. Затова направете поне едно нещо от всички един милион неща. Обърнете им поне малко внимание, вместо да ги пренебрегвате, четейки този текст.

© Петър Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодарение на Таня Мезева прочетох"Светът е джунгла, Джейн" на Джой Брауни и не се очудвам на различията между мъжа и жената, те мислят различно и усещат различно...но еднаквостта им е, че притежават еднакво първично ядро. Да разберем разликите между мъжа и жената и да се обединим около приликите!
  • Добре,че не съм мъж
    Много ми е добре в рокля(нищо,че не нося такава)
  • Личи си, че добре познаваш жените?!
    Поздрав!?
  • 10-тото е най-точно. Много добре си го казал.
  • Някъде към 999990 неща искате.
    Но какви са, никой си няма и на идея.
  • Много забавно. И може би недалеч от истината. Но колко още има...
  • Причините за горното разминаване са основно две:
    1. Всяко нещо си има цена - жената също! Приеми, че твоята жена е с висока цена и всичко останало ще отиде на мястото си!
    2. Тази сутрин открих вредата от предозирането - не бива да се предозираш ако не искаш после неприятности! Бъди с мярка!
    Ако непрекъснато се предозираш с алкохол, цигари, приятели, мечти, бездействие - как да разбереш жената? А ?
    Мярката му е майката.
Propuestas
: ??:??