Задължително предварително уточнение: Жените никога не знаят какво точно искат, но го искат на момента! Тик- так- тик- так- времето започва да тече. А вие имате да изчетете най-малко един милион неща, които искат жените. Затова четете бързо...
1- во нещо: Внимание
Жена, лишена от достатъчно внимание, е като ръчна противопехотна граната с изваден предпазен щифт - взривоопасна! Тя всеки момент ще избухне с въпроса "Кога ще ми обърнеш малко внимание?!", който има радиус на смъртоносно действие най-малко един дерби мач от Шампионската лига, гледан от мъжа.
2- ро нещо: И пак внимание
Мъже, нима си мислите, че ще минете само с едно леко обръщане на главата и отклоняване на взора за миг от екрана, докато Кристиано Роналдо си наглася топката за изпълнение на пряк свободния удар?! Това не е малко, а никакво внимание. Така че - очаквайте пряк свободен удар... Но изпълнен не от Кристиано Роналдо, а от жена ви. Право в десетката!
3- то нещо: И пак, и пак внимание!
... Последен съдийски сигнал. Мачът свършва, но вниманието - не! То продължава...
4- то нещо: И пак... внимание!
Стига де! Колко внимание?!
5- то нещо: Цялото внимание!
На всеки един език по света женският въпрос "Кога ще ми обърнеш малко внимание?!" в контекстуален превод означава винаги едно - цялото внимание. Нещо, което някога за мъжа се е наричало... автобиография. Ама някога.
6- то нещо: Пари
Ако за мъжът е "Моят дом - моята крепост!", то за Жената е - "Моите пари - моята крепост!" И колкото по-дебел е женският портфейл - толкова по-дебел е крепостният вал.
7- мо нещо: Много пари!
... Защото онова, което не се купува с пари, жените го купуват с много пари...
8- мо нещо: Магазини
Това е екзистенциалната драма на всяка Жена - "КОЛКО МНОГО МАГАЗИНИ, А КОЛКО МАЛКО ВРЕМЕ!"
9- то нещо: И още магазини!
Една Жена не би се учудила толкова, ако астрономите открият края на Вселената, колкото, ако тя открие края на магазините по главната улица. А?????
10- то нещо: Разбиране
Разбирането на Жената за Разбиране е много трудно за разбиране! Защото не изисква разбиране, а ирационално мислене. Така, ако Жената попита: "Разбираш ли ме?!" С удивителен знак след въпросителния. То тогава този въпрос трябва да се разбира като упрек - "Ти не ме разбираш!" И обратното - упрекът "Ти не ме разбираш!" е въпросът "Разбираш ли ме?!"...
... Разбрахте ли нещо?! Не? Е, няма време да ви обяснявам, защото... Тик- так- тик- так - времето изтича. А има цели един милион неща, които искат жените. Затова направете поне едно нещо от всички един милион неща. Обърнете им поне малко внимание, вместо да ги пренебрегвате, четейки този текст.
© Петър Всички права запазени