ето го: подло, зелено и ухилено. увиснало ниско над килима до гардероба, То ме гледа нагло и присмехулно. сега ще ме изяде.
лицето ще ме изяде. мамка му, тоя път няма и гуша!!! (нищо, по-добре без гуша, отколкото като оня път - когато нагло се отпусна върху капачката на бутилката, в която пикая нощем)
ето го, сега се приближава. и ще ме изяде.
готово, изяде ме.
...
тц! появи се пак.
- хам-хам! пап-пап! - възкликва с апетит, докато се приближава.
и ме изяжда.
* * * - никога... Утре... Никога... Утре...
...
- никога... Утре...
замисъл:
"никога..."
замисъл 2:
"утре!" (побиват ме тръпки!)
(тук съкращавам края и когато след време почувствам, че е безопасно да го сложа, ще го добавя)
* * *
сбогом, пропадам...
... сега отново е Заран по Пладне. качвам се по стълбите.
- а мрачно ли е?
- да, мрачно е. та значи сега отново е Заран по Пладне и се качвам по стълбите и е мрачно.
- и сега те изяждам!
- ... оф, да... Изяждаш ме... (*с досада*)
...
- вярваш ли в НЛО?
- да.
- а в талъсъми?
- да!
- а за Хелуин маскира ли се?
- да! може ли вече?!?!?? (*тъжно и умолително и нетърпеливо*)
- да, да... (*с досада*)
и ме изяжда.
* * *
... крия се. двигателят на асансьора трака и гърми зад металната врата на асансьорната уредба. аз лежа между вратата и парапета, там, на последния етаж на високата заспала и много хладна сграда и съм нашмъркан. дали ме виждат тук??? не ме е страх, шокиран съм.
оф, не ми се мисли пак за тогава...
* * *
- хам - хам - хам!!!
тоя път ме изяжда дополовина.
* * *
... отново е тук. тоя път е по-мъничко. лицето:(
- кога ще ме оставиш на мира?!?!!! (*кво, вече ми писна, баси...*)
- кво бе, дървиш ли ми се?
- влез в килера.
и то покорно влиза.
- донеси ми един компот.
и то носи.
- бегай на тавана и се препъни в мрака в калъпите сапун, прашасващи на пода.
и то се качва на тавана, препъва се в калъпите сапун, прашасващи на пода, пада по теме и гледа обърнатия таван; вижда тиквите, доматите и пастета на Пеша Гошовицата.
... ниско долу, в ъгъла има простор за съхнене на пране. едно дете се е скрило между два близки чаршафа и притиска лицето си в единия. поема аромата на свежо и чисто и затваря очи, а е следобед и техните го викат да яде сандвичи с шпек.
ето това видя лицето. но аз не му бях заповядал да види това и поради тая причина:
- лице, ела да те изям!!!
и то иде едно такова зелено, присмехулно и изплашено и го изяждам!!!!!!
а после го изаквам в килера и подпалвам цялата къща.
и бягам.
дали ще ме отведат краката до Където Трябва??? (*си гризете ноктите*)
е, вие как мислите? ама вие не можете да мислите, та аз през цялото време ви преча. а някъде танцуват вещици.
the spiderman is having me for dinner tonight...
безмълвието ми само ще каже,че отново нямам думи... хах
само страх,паника,безпомощност,интерес,объркване и красота ми идват наум...
благодаря ви Ха, честно казано в последно време ми идат само такива неща, пиша си ги на ръка с писалката (това го мога само ако съм МНОГО вдъхновен) и тия дни може да очаквате НЕЩО много МНОГО странно. Ииии... от сега нанатък съм скаран с какъвто и да е сюжет
Не знам дали защото напоследък се заседявам прекалено много над избрани моменти от "Голия обяд" на мистър У. Бъроуз, но стилът ти започва да ми допада все повече и повече.
Колкото има логика- толкова и няма...Колкото е объркващо - толкова и ясно разбираемо...Колкото е откачено - толкова и замислящо...Да, ама не мога да кажа "колкото и ме дразни - толкова ми и харесва", защото наистина (САМО) го харесвам ... (произведението)
Подкрепям Йоанна... ти си НЕЧОВЕК!
Ако дойде някое друго и него изяж.
Обаче най-много ми хареса края с вещиците.
Създаваш уникално усещане в читателите си. Невероятно!
Хората обичат да се страхуват, да изяждат страховете си, да се отървават от тях и после пак да си ги създават. Странно нещо е човешката природа, грешка на Космическия разум може би. Странно, но последният ми разказ някак се докосва до твоето произведение като идея и смисъл. Поздрави!
А хубава работа, то пък ако тръгна точно тебе, ама точно, точно тебе да анализирам, ще се закопам мега здраво xD Пък и честно казано мразя да правя анализи, каквото е искал да каже автора, го е казал! Тук съм за кеф, ти ме кефиш, кефи ме това ненормалното в теб и го поемам отвсякъде.
Трябва да ти кажа, че е ужасяващо яко усещане
Пък и ме изяде.
Предполагам вече се смилам доволно.
знаех си че ще ти хареса, ти си сред малкото тук дето приемат този разказ такъв какъвто и аз го приемам. ей-така, допускаш го в себе си без въпроси и предрасъдъци, какъвто си е шантав и дарк
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.