Срещам позната. Беснееща. Връща се от болницата. А пътем ходила в аптека, преди това пак в болницата…
Предписали й някаква инжекция. Една само. За 200 лева.
Намерила ги, взела рецептата и отишла в аптеката. Където й казали, че ще поръчат инжекцията – да мине пак. Помолила да й звъннат – няма как всеки ден да проверява, работи жената. Взели номера й, обищали.
Но не се обадили. Тя отишла сама. Оказало се, че инжекцията дошла. Обаче, срокът на рецептата бил изтекъл – само пет дни. Изненадала си – нито докторът, нито от аптеката я предупредили за подобна опасност.
Но аптекарките я успокоили – да отиде за нова рецепта, тая, старата, те ще хвърлят.
Обаче, познатата упорито я изискала. Защото усетила някакво подвеждане. Кому ли е нужна тая рецепта? И защо така напират да я вземат?
После – по същия ред. Взела рецепта, отишла в друга аптека, където имала позната, оправили нещата…
И се възмущава.
Що за хора? Изобщо не ги интересува нуждаещият се. Не щат пръст да мръднат – поне да му се обадят, че да дойде, да получи лекарството? Нито една усмивка, какво ти – нито една нормална дума. Едва ли не – само ръмжене. И при доктора, и в аптеката…
Пък аз се смея. Е, гадничко е, но се смея…
Повечето българи разбрахме – капитализъм. Със своите правила и закони. Няма морал – има бизнес. Няма някакви хуманистични и християнски правила – има полза. Няма човешкото – има егоистичното…
И човекът отдавна не е върхът на природата. Той е просто част от бизнеса – работник, конкурент, потребител, продукт…
Останалото са илюзии…
Заповядайте и тук - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски Todos los derechos reservados