Уж се оженихме по любов, уж всичко ни беше наред и какво стана, просто нямам идея. Когато детето навърши годинка и някак всичко тръгна назад. Аз имах чувството, че затъпявам от това висене вкъщи. Мъжът ми започна да не ме забелязва, да закъснява, а аз да го ревнувам. Играел карти с приятели. Да бе! „Защо не играете у нас? Сама съм с детето и ми е скучно." От една седмица се прибираше навреме от работа и с един приятел играеха табла до никое време. Какво като си беше у дома, пак не ме забелязваше. Усещах, че полудявам. Не бях си мечтала за такъв живот.
Една вечер приспах детето, взех си цигарите и излязох. Отидох в градинката зад блока. Намерих най-неосветената пейка и седнах. Чудех се какво да правя. Да се разведа ли, да се върна ли, при нашите ли да отида? Заплаках. Поплаках си хубаво и запалих цигара. Изведнъж пред мен изскочи един мъж и ми вика:
- Сега ще те убия!
Без дори да го поглеждам, му казах:
- Добре!
Той се стъписа и повиши тон:
- Ще те изнасиля! Ще те замъкна отсреща в храстите и ще те изнасиля!
- Добре, прави каквото искаш, все ми е едно.
- Ти луда ли си?! Какви ги говориш?
- Ами сигурно съм луда. Какво може да прави сама жена посред нощ в най-тъмната част на градинката? Може би исках да се самоубия, но ме е страх. Ти идваш и ми помагаш. Ако ми се живееше, нямаше да вися тук. Просто си имам проблеми и не мога да ги реша.
- И аз. - той седна до мен. Запалихме по цигара и той ми разказа за жена си, която много обича и още по-силно ревнува.
- Ти си луд, а не аз. Можеше да ме убиеш и да лежиш в затвора. Да съсипеш и твоя и нейния живот. Обичаш ли я?
- Да!
- А тя тебе?
- Мисля, че да.
- Тая ревност ще те довърши. Я се прибери и й кажи, че я обичаш. От разказа ти разбирам, че ревността ти е безпочвена.
- Така ли мислиш?
- Не, убедена съм. Ей, докато се ожениме, ни носите на ръце, а после само ни тровите нервите. Как го правите това?
- Вярно, че я изтормозих.
- Изчезни и й се извини на колене, докато не те е зарязала или като мен горката виси някъде и реве.
- Леле, ако знаеш как се радвам, че те срещнах. Благодаря ти, имах нужда с някой да поговоря. С майка не мога, да не я тревожа, с приятелите ме е срам да обсъждам семейните си проблеми. Нали съм ерген, а тя е разведена с дете. Знам какво ще ми кажат. „Зарежи я, какво ти пука!" Тя и майка не беше съгласна, но аз я обичам до болка... Знаеш ли, аз ще тръгвам, а ти какво ще правиш?
- Ще се прибирам.
- Искаш ли утре да се видиме?!
- Не знам.
- Айде да пием по едно след работа за запознанството...
- По-шашаво запознанство да си чувал някога?
- Искаш ли? Моля те, хайде да се видиме! Искам да те почерпя. Ти много ми помогна. Та аз ти споделих целия си живот.
- Добре!
Определихме си среща на другия ден. Точно в шест стоях в работата и мислех да отида ли на срещата или не. Преди да се разделим, той ме държеше за ръцете и така ме гледаше в очите... В този момент трябваше да си укрепим семействата, а не да разваляме две... Досега се чудя какво ли щеше да стане... ако бях отишла.
Вили, благодаря ти за стихчето!!! Представи си какви са ми приятелките, като ме знаете мене какво съм зло. В едно заведение ни сервираше лично управителя и ни черпеше, познай защо. В една дискотека в провинциален град персонала каза, че ще работи докато кажеме ние. Стояха и ни гледаха как се веселим. Много танцувахме и не се сетих за шапката. Та представяш ли си ако се съберем тези сладури дето сме тука какво чудо ще стане. Най-малкото ще ни дават по новините. Тука има такива личности...страх ме е да мисля...
Права си за коментариите! Даже съжалявам, че не си "провеждаме литературни четения, на задължително да записваме коментариите на касетофон! Ще стават цели представления, а един от нас може и да минава с шапка по околните маси! Знаете ли как ще дръпнем нагоре оборота на заведението в тези часове! Само трябва да се разчуе! Безплатно ще ни хранят и ... поят!
А за другото, за това да те "боляла главата от много ..." ще ти подаря част от едно стихче, написано от познавач на материала
"Тъй бързо отминават в живота наш'те дни
и ний без много разум прибавяме злини.
Щастието скъпо пилеем ний без свян -
тоз' толкоз рядък бисер в живота океан.
Но има на света едно прекрасно нещо -
това е любовта в сърцето ни горещо!
Тъй често в любовта раняват ни без жал,
но всичко на света за нея аз бих дал.
Когато в сетен час Смъртта ще ме погали
да кажа - любих аз. За нищо аз не жаля!
И нека в Любовта раняват ни без жал -
аз всичко на света за нея пак бих дал!"
Алфред де Мюсе
За теб и всички, които се отбиват при теб "на весела седянка"! Защо да не направиш "Клуб на Светлана и Ко"?
Интересен разказ Светле,хем те усмихва ,хем те кара да се замислиш наистина!!!Всъщност каквото ни е писано ще ни мине през главата ,от съдбата си неможем да избягаме,но все пак можем да се опитаме да променим някои неща в живота си!!!
Поздравче!!!
Когато пускаш такива рубрики - не разчитай, че ще ти пуснат и илюстрациите тук!
А сега сериозно - за второто просто се огледай около теб (разговарящите се изключвали винаги по подразбиране, нали така! )!!! И съм съгласен, че всяка жена искрено би повторила думите ти - искам да бъда обичана! Преди време бях вкарал доказателсто за това, какво мисля, с една миниатюра "За какво се раждат жените":
Жените се раждат на света
само за две свидни неща -
някъде, някой тях да обикне
и да изпитат сами Любовта!
И също така често пожелавам "Пожелавам ти да познаеш"! То бе преди много, много години, но ми казват, че звучало някак си много, много ... вечно! Ако имаш време - прочети го! Пожелавам ти го и на теб! Нищо, че може би вече ти се е случвало! От много глава не боляло!
Ангар, добре, че прочетох това...Бях ти бясна, ако ми беше пред очите, незнам какво щях да направя с теб. Не искам да се караме, но нещо с теб флирта не ни се получава. Хайде да опитаме отново!!! Съгласен?!
О, Светлана! Първо не разглеждай отзива ми като заяждане, а като опит за флиртуване!
Второ - най-малко бих искал да спреш да пишеш, но за щастие ти не можеш да спреш!
Трето - просто изказах една различна гледна точка.
Единствено това "за мъжа на тая и оная" признавам че е нелепо; то е коментар за другия твой разказ, но всички разбират че е само шега!
И защо да си изоставена, нима сърцето ми не си е свободно? Само не искам повече да ти досаждам - ти принадлежиш на всички!
Галка, благодаря!!! Нинче, това и целях! О, мерси, Теди!!! Дарче, не ме издавай!!! Петинка, слушам! Ангар, заяждаш ли се с мен?! Искаш да спра да пиша? Или нещо друго искаш? Не стига, че ме заряза пред всички и два дена мисля само за теб. МОЖЕШЕ ТОВА СТИХЧЕ ДА МИ ГО ПУСНЕШ ПО ПОЩАТА, А НЕ ДА РАЗБЕРАТ ВСИЧКИ, ЧЕ СЪМ ИЗОСТАВЕНА. с НЕЩО ОБИДИХ ЛИТЕ?
Вили, за питието знаеме и го правиме. Изневерява се, когато вкъщи всичко ти е наред. А за последното категорично не съм съгласна. Няма такова нещо като любовта преминава в уважение. Не искам да ме уважават, а да ме обичат.А най-мразя - ние живееме заради децата. Заради теб откривам рубрика: "Сексът и градът" или "Сексът в наше село". Ядоса ме! Джейни, слънчице, много ти благодаря за милите думи!!! Ице, ти си ми брат близнак, това е моя реплика!!! Пенко, така е!
Танче, и аз така мисля! Здравче, аз имам приятелки, с които да споделям, а той - не. Най-важното в този момент ми беше да си оправя семейството. Като се прибрах, мъжът ми дори не беше разбрал, че ме няма. Казах му, че е можел да разбере за мен от новините, че съм убита, а той не ми повярва. Но нещата се промениха, много поработих по въпроса!
Дорде сме стигнали - таз Светланал
среднощ от пейките да ни чете морал,
че и съмнителни съвети да раздава!
Така, любима Светланал, не става!
Да бяхте се взаимно изнасилили -
и тъй семействата си укрепили!
Сега навярно той си е намерил друга,
която му е станала съпруга,
а пък приятелката си е изоставил!
А пък и ти - с мъжа на тая и оная,
без съмнение,
ще оскандалиш сайта "Откровения"!
Пишеш прекрасно, но най-важното е, че пишеш за неща които могат да са от полза!!! Лично аз, откривам части от себе си в твоите разкази и това ме сваля на земята! Припомня ми, че не съм такава особнячка за каквато се мисля и ми помага да не се затварям толкова много в моя си свят!!! Обожавам те за това и изобщо за всичко!!!!
Разказът ти е много хубав и ненапразно чета всичко от теб! Но искам да напиша и нещо сериозно за твоята героиня. Трябвало е да отиде!
Първата причина е, че все пак тя живее в 21 век и едно питие и приятелски разговор между мъж и жена пред всички, на открито не означава онова, от което се бои.
Втората е, че онова, което и е липсвало, можеше да го намери - каквото и да означава това. Семейства не се развалят от това. Защото след определено време (различно за отделните двойки) всичко отстъпва място на навика, осигуряващ спокойно съществуване и се превръща в съюз за преследване на някакви общи цели. Например - доотглеждането на деца, докато поемат своя път и те, жилище, кола ...
Много хубави неща пишеш! Сериозни или шеговити - те винаги ме заставят да мисля. Благодаря ти!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.