Напоследък в действителното пространство, в диалог между хората, в интернет пространството и сред пишещите братя, но преди всичко в политическите дебати се чуват парадоксални твърдения.
Разбира се, всеки индивид има право да твърди че е носител на истината, защото тя е понякога дълбоко скрита,има вид на достъпна,но всъщност е трудна за доказване.
Нали е от женски род, ето защо мъжете ще ме разберат:всички я желаем, но тя е на страната на ония, които я уважават!
И все пак животът е достатъчно осмислен: има ли по-голяма истина, която е на страната на хората облечени с власт,богатство и лоби на върхушката?!
Истината е една!
Тя не се толерира само от индивидите, които са с престъпни намерения и извършители на такива,носителите на корупцията и...празнословци,за да бъдат с различни мнения,дори да пишат фейкове, хейтъри с "особенно мнение"!Такива
индивиди се усещат в свои води, когато "носят от девет кладенеца вода" и на "черното казват, че е бяло"!
За такива Пушкин в "Евгений Онегин" завършва с:"Не спори с глупеца!"
Тук,в сайта имаше няколко парадоксални "автори" на подобни мнения.Временно се бяха запилели по себе си, но сега довтасаха нови "носители на тяхната си истина " и неудържимо тероризират с извратена представа и гносеологичен патос авторите !
Аксиоматичен въпрос ли е да се твърди,че Ботев е терорист, защото е превзел със сила корабът "Радецки",че Левски е масон и не е никакъв Апостол на Свободата, защото се е отказал от Вяра към Бога,захвърлил расото и тръгнал да буни българите?!
Ще спра до тук, защото прекаленото фетишизиране и говорене от Името на Бог е характерно за хората с вманиачен и комплексиран мироглед.
"Прекаленият светец и Богу не е драг!"
______________________________
** Workenеss
Парадоксално и злоумишлено противостоене на истината, защитаване на абсурдни стойности и твърдения, че те са неверни.
© Стойчо Станев Todos los derechos reservados