През номеври 2023 година, директора на нашето училище ни беше съобщила, че ще има конкурс за "Благодарсветно писмо", по случай денят на думата "благодаря". Всеки от нас трябваше да напише писмо, чрез което да благодари на някой или на нещо. Помня, че повечето писаха за майките си, което е съвсем нормално и наистина прекрасно.
Аз писах за себе си. Благодарих на себе си, за това, че никога не съм се предавала. За това, че всяка сутрин намирам причина да се усмихна. За това, че смених възглавницата, попила всичките ми сълзи, с друга по-топла и по-красива, и вече лягайки върху нея, спя спокойно. Благодарих си, че не тая омраза, и че сърцето ми е още чисто,и изпълнено с любов. Благодарих си, че намерих баланса между сърцето и разума си. Накратко казано- Благодарих си за това, което съм.
Когато предадох писмото, или по точно когато го прочетоха, всички започнаха да ме съдят. Дори да ми се присмиват. Изглеждаше им твърде ненормално това да благодариш на себе си. Е за мен не е! Не се обиждах от думите им, честно казано дори не ми пукаше. Вярвах в себе си!
След два дълги месеца- януари 2024, излязоха резултатите. В този ден не бях отишла на училище, поради семейни причини. Обадиха ми се....Вдигнах телефона, и чух думите "Спечели второ място" ........ Не мога да ви опиша чувството, което изпитвах тогава. Разплаках се. Беше неописуемо.
На другият ден ходих в училище, и всички,които ми се присмиваха, ме поздравиха(с лицемерие).
На 18 януари, беше награждаването. Наградата за второ място беше 100 лева. Не бяха важни парите, даже днес 9 февруари все още имам част от тях. Не мога да ги изхарча, напомнят ми по-често да си благодаря.
Та искам да ти кажа, че спечелих, благодарейки на себе си. Това не е ненормално, това е смелост. Смелост, която липсва у много хора.
Затова ти пожелавам, смелоста да си благодариш. Чувството е освобождаващо. Някакси обнадеждаващо. Научи се да си благодариш, заслужаваш го! Много по-силен човек си отколкото си мислиш! Много по-прекрасен!
© Vqra Ilieva Все права защищены