Бягам. Гонят ме. Бягам, дъхът ми е накъсан, учестен и хъркащ. Кълбета въздух се кълбят около мен и ме задушават със своята плътност и страх. Вятърът ме мрази и ме спира, бави ме. А аз бягам ли, бягам. Сълзи и пот се стичат по лицето ми и ме изгарят със солената си същност. Бягам, а с мен бяга и сърцето ми - препуска, преобръща се и спира... Не, не спира, а се опитва да се пребори с ужаса и се блъска неистово в гърдите ми. Дано издържи! Не усещам крайниците си. Ръцете ми са се вдървили от студа и се люшкат, отпуснати и ненужни. Опитвам се да ги протегна напред и да разкъсам плътта на черната, грозна нощ. Не успявам. Краката ми тичат, спъват се, прескачат и като кукли на конци танцуват вледеняващ танц. Те сякаш не са моите, не ги чувствам, а само усещам, че нещо дълбоко в мен пулсира - болката. Дано издържат! Пътеката отдавна се е загубила между стволовете на черните и враждебни дървета. Очите ми се взират горещи, сякаш игли ги пробождат в луда въртележка. Не виждам. Или по-точно виждам нищото. Няма звезди, луната се е покрила от страха ми. А аз бягам и търся, търся път. Разсъдъкът ми плува в кошмар и се дави в сълзите ми. Дано издържи! Спирам. Ослушвам се и чувам само тишината. Оглеждам се - мрак. Отварям устни да извикам - нямам глас. Страх ме е... Ето я! Усещам я с цялото си същество. Потрепвам в конвулсия. Съзнанието ми стене. Защо? Иди си, махай се! Тя приближава, пропуква съчка. Изтръпвам като струна, вцепенена преди да се разкъса от смъртта. Изведнъж я виждам. Толкова близо до мен. Тя ме иска и е протегнала ръце към мен в молба да я приема. Не, не, не. Не мога да спра да я гледам - прозрачна и призрачна - САМОТАТА. Докосва ме. В този миг сърцето ми крещи - Бягай!. И аз хуквам... Дано издържа!
Рая,не можеш да избягаш, знам,трябва да спреш да бягаш и да се срещнеш
лице в лице с тази САМОТА - тя е нашата същност...когато разбереш това
-си свободна..и ще се изсмееш на глупостта си,че си бягала от себе си,
от другите..
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
Но Георги е прав - няма много смисъл от бягане!