Мрак се спускаше над пустите над пустите улици на големия град... Хлад пронизваше гърдите ми,вятър бушуваше вкосите ми, а ноща бе дяволски студена! Скована в мраз бе и моята душа... Вървях без посока,без път,без цел, някаква невидима ръка ме бе сграбчила и ме теглеше напред. Вятъра спря! Настъпи мълчание,а аз със замрежени от болка очи продължавах да крача напред... Времето сякаш беше заспало... Спрях за миг и погледнах с надежда небето, нямата ми молитва остана без отговор. Големите,намусени облаци проплакаха заедно с мен.... А дъждът се изсипваше на тънки струйки и смесваше капки със солените ми сълзи... Сякаш целия свят страдаше заедно с мен... Аз продължавах да тичам по мокрите криви павета, а дъждът неистово чукаше по близките первази. След дългото лутане в мрака стигнах до пуста и тъжна уличка. А там,на ъгъла,гордо стоеше малка телефонна кабинка, която сякаш повтаряше "Ела..." Плахо пристъпвах кам нея,взех слушалката и с треперещи пръсти набрах познатия номер... След броени секунди чух топлия ти глас, който нежно шептеше в ухото ми! Дъжда изведнаж спря! Небето се проясни и луната заля с мека светлина града!.... Тогава разбрах,че тази нощ аз търсих теб! Тичах към теб! Плаках за теб! Страдах за теб! Тази нощ разбрах,че обичам само теб!!!!!!!!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.