27.05.2007 г., 19:48 ч.

Социален срив 

  Есета
1648 0 3
Всеки се стреми към нещо...   то е смисълът.
Целта оправдава средствата "В името на каузата",
но какво наистина искаме?
Любов, закрила или просто вярност?
Да те предадат е ужасно, предадеш ли - си гузен, а може би не?
Имаш приятели, всичко е наред и изведнъж те просто ти обръщат гръб с онова презрително, наперено изражение.
Най-интересното е, че като кажем "Аз никога няма да стана такъв", правим същото.
Обиждаме, нараняваме и не си правим сметка за това.
Страх ни е от самотата всички, дори някои от нас да не си го признават.
Страхуваме се да не бъдем отхвърлени, изоставени от другите.
Никой не е толкова силен, за да понесе да бъде сам.
Толкова е просто... говоря за злобната социалност на хората. Красота, пари и връзки... това ли е целият свят? Всъщност това е самият живот. Ние никога няма да се променим, нито ще станем по-добри. Истината е, че сме създадени, за да се самоунищожим.

© Стеси Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Колко си права! Но всъщност от друга страна, не е ли прекрасно да надмогнеш тълпата, стадното чувство, да игнорираш нищожността и "злобната социалност на хората" и да си живееш извисена над всичко това!?
  • Напълно съм съгласен с теб. Докато този момент настъпи смятам да запазя доброто си настроение. Аз не съм по-голям от другите, нито пък те са по-големи от мен, но всички на куп сме микроскопични в сравнение с Онова Голямото и Всеобхватното, с чието благоволение живеем.
  • "...Истината е, че сме създадени, за да се самоунищожим..." - Не мисля, че е така! Въпреки, че човек е най-глупавото животно и ежедневно прави всичко противоестествено на продължаването на вида!

    "...Страх ни е от самотата всички, дори някои от нас да не си го признават.
    Страхуваме се да не бъдем отхвърлени, изоставени от другите.
    Никой не е толкова силен, за да понесе да бъде сам..." - Не бих искал да се съглася и с това! Познава хора, които живеят по свои законе и презират стадните инстинкти!
    Но като цяло, като част от тълпата се живее по-лесно! Защото все пак "човек е обществено животно"! Но едни от нас са повече "обществени", а други повече "животни"! Харесва ми да чета подобни неща! Но не всичко е много мрачно! За първи път в сайта ще кажа "6" от мен за това, че си го написала! Въпреки, че като различни хора имаме и различни мнения! Няма лошо! Поздрави!
Предложения
: ??:??