28.06.2005 г., 17:52 ч.

Ти си само в спомените ми 

  Есета
2860 0 6

Много неща исках да ти кажа още... И не знам дали някога ще ги чуеш или ще прочетеш това, вероятно не... Не знам дали някога ще ме разбереш, аз самата не се разбирам... Не зная какво чувствам, не зная какво искам, не зная в какво вярвам... Просто живея...за теб! Мисля си колко е скучно без теб, как сиво и монотонно е всичко, колко неща изгубиха смисъл без теб! Омръзна ми еднообразието, омръзнаха ми мечтите... Как обичам да се потапям в спомените си, сякаш те са извор на надежда... В тях те виждам отново...

© Ада Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Едно браво от мен за написаните думи.Чувството е познато на почти всеки ,който поне веднъж е изпитвал истинска любов. Истинска любов към даден човек ;( Прочетох и другите ти две произведения..за тях няма да говорим те сами говорят сами за себе си Страхотни са .. Преводът на текста също е един много хубав прогрес към любовта.. а пък за НАДЕЖДАТА .. също много ми хареса.. изразяването ти..буква по буква ,парче по парче от пъзел така е подредено Но това произведение за спомените ме привлече най-много Страхотна си !! и помни.. (Всяко едно действие си има противодействие и всяко зло за добро) (6)
  • Кратичко, но хубаво...
  • Браво! Много добре
  • Права си за всичко, което казваш. От мен 6
  • Радвам се,че ти харесва и ти благодаря за оценката...И нищо чудно,че чувството ти е познато,защото обикновено се получава така и няма начин поне веднъж в живота си да не изпиташ подобно нещо...
  • много е хубаво и чувството ми е до болка познато...6!!!!!
Предложения
: ??:??