Венеция посреща гостите си с особен афинитет, който е сравним с кокетството на опитна бар-дама, подготвена на всяка цена да заплени клиентите си с тотална концентрация на чарове и отвари от постепенно разкриващи се вкусове и аромати, докато накрая сетивата са поставени в пълна зависимост от магията на прииждащите, подобно на древна процесия божества, скрити зад разкошни маски. Фанфарите през деня огласят кристалния въздух, затрептял в очакване на малките кулминации, пораждани от срещата на тълпите туристи с предишни епохи, които нямат намерение да отминават. Нощните огньове лумват по разточителните меридиани на площад Сан Марко, където дневната врява се превръща в добре отмерена валсова стъпка, дирижирана от Моцарт и Щраус, които предхождат изисканите и опасни еликсири на барока. Статуите и портиците допълват Вагнеровата атмосфера, която впръскват фанфарите в изобилието на този пир за душата.
Докладване за нередност
Сигнализирайте ни за нередност, ако смятате, че някое произведение е плагиатствано или не отговаря на правилника.
Моля, пишете само в краен случай с конкретно посочване на нередността и при наличието на доказателства!
Трябва да влезете с регистрацията си преди да можете да изпращате съобщения!
Фотографията има специфично излъчване. Има някакво ретро звучене и смятам, че демонстира различен, индивидуален поглед на автора.
---
Допада ми смелостта на авторите да импровизират, да разчупват рамките на стереотипи, особено по отношение на псевдо правила, които вместо да изграждат - ограничават и забиват твореца.
Аман от клиешета, стига скука! Не спирай да търсиш, Найден, и да откриваш. Изкуството е изкуство, когато е на път... Статуквото е най-големият бич за изкуството. И за творците. Успех!
оле - мале - някой хора май не спят.
"ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕДНИ И СЪЩИ "ЕФЕКТИ" ГОВОРИ ЗА ОГРАНИЧЕН ИЗРАЗЕН ПОТЕНЦИАЛ."
всъщност това не е така - нарича се стил, авторски почерк.
и да - някои обработи докарват повече шум, срещу който в случая нямам против. приятната гама си струва.
все пак благодаря за бурните емоции - но те наистина са 99 процента субективни, а значи...
това ме насърчи да преместя фотогафията в раздел експеримент, с което вашите коментари мев джоунс - отпадат.
пожелавам ви да снимате по-добре, отколкото коментирате.
"хоризонтът НЕ трябва да е хоризонтален, когато целта е да се придаде обем - тогава е творческо решение."
Мнооого е обемна тази снимка – аха-аха да се излеят каналите от толкова обем. Намирам подобно „творческо решение” смехотворно.
„острота от това разстояние- трудно”
ТИ ТОВА МАЙ НАИСТИНА ГО ВЯРВАШ...
„не винаги разточителните цветове са най-характерното за карнавала. има и други кадри , с които се демонстрира това.”
ВИНАГИ разточителните цветове са най-характерното за ВСЕКИ ЕДИН карнавал. Затова е карнавал. Ако не беше така, костюмите щяха да са черно-бели. Ама не са!
Сега, по въпроса за КАДРИТЕ... КАДРИ???!!! Кадри, а?
Ние за КАДРИ или ЦВЕТОВЕ говорим?
Иначе – разбира се, че има и други КАДРИ, с които се демонстрират разточителнителните цветове. Предложеният КАДЪР не е от тях.
Ето фотоси от карнавала. Интересно защо никой не е наслоявал давност? Ами защото хората НЕ ИСКАТ да покажат карнавала като избеляла от слънцето стара снимка, а като вибрантно събитие, пълно с багри и аромати – нали така беше?
http://ca.images.search.yahoo.com/search/images?_adv_prop=image&fr=yfp-t-715-s&sz=all&va=venice+carnival
„току що отрече черно-бялата фотография, която впрочем винаги е била и ще бъде царицата. шумът е търсен ефект поради наслояването на давност. нарича се филмов шум. банална??? „
ШУМЪТ - ТЪРСЕН ЕФЕКТ?!?!?!?! ПРИ СНИМКА В РАЗДЕЛ ФОТОЖУРНАЛИСТИКА???!!! КОЙ ФОТОЖУРНАЛИСТ ЩЕ "НАСЛОЯВА ДАВНОСТ"? ВЪВ ФОТОЖУРНАЛИСТИКАТА СЕ ЦЕНИ ЕДИНСТВЕНО СКОРОСТТА НА ДОСТАВЯНЕТО НА МАТЕРИАЛА ДО РЕДАКЦИЯТА И "ЧИСТОТАТА" МУ - АВТЕНТИЧНОСТ,ВЪЗДЕЙСТВИЕТО/СИЛАТА НА ОБРАЗА, И ДОБРОТО ТЕХНИЧЕСКО ИЗПЪЛНЕНИЕ. ТОВА ДОРИ НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА ДА ГО КОМЕНТИРАМ ПО-НАТАТЪК.
ВИЖ, ЗА ПОСЛЕДНИЯ ПАРАГРАФ МАЙ МОГА ДА ИЗПИША ТОМ.
НЕ МОЖЕ АВТОРЪТ ДА НЕ Е ЗАБЕЛЯЗАЛ, ЧЕ СЪМ НАПИСАЛА "СУБЕКТИВНО МНЕНИЕ", Т.Е. - ПОД НЕГО ИЗРАЗИХ СОБСТВЕНОТО МИ НЕОДОБРЕНИЕ ЗА ИЗПОЛЗВАНАТА ТЕХНИКА НА ОБРАБОТКА НА СНИМКАТА, НЕ ОСПОРИХ ПРАВОТО НА АВТОРА ДА ПРОДЪЛЖАВА ДА Я ИЗПОЛЗВА, ОЩЕ ПО-МАЛКО СЪМ ОТРИЧАЛА (?!?) ЧЕРНО-БЯЛАТА ФОТОГРАФИЯ. (ТЯ СИ ИМА СВОЕТО МЯСТО В ЕЛИТАРНАТА, АРТ-ФОТОГРАФИЯ, А ДАЛИ Е ЦАРИЦА, Е ДРУГА ТЕМА.) ФАКТ ОБАЧЕ Е, ЧЕ ЕДНА ЖУРНАЛИСТИЧЕСКА СНИМКА ОБИКНОВЕНО Е ЦВЕТНА, И НЕ Е АРТ-ФОТОГРАФИЯ.
САМОЦЕЛНОТО ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕДНИ И СЪЩИ "ЕФЕКТИ" ГОВОРИ ЗА ОГРАНИЧЕН ИЗРАЗЕН ПОТЕНЦИАЛ.
ПРАВО НА АВТОРА Е ДА СИ НАСЛОЯВА ДАВНОСТ, ДА СИ КРИВИ ХОРИЗОНТА И ДА СЪЗДАВА КОЛКОТО СИ ИСКА ШУМНИ СНИМКИ С ВИСОКОПАРНИ ПРЕТЕНЦИИ ЗА ХУДОЖЕСТВЕНОСТ, ПАРДОН, В СЛУЧАЯ ФОТОЖУРНАЛИСТИКА.
КАКТО Е МОЕ ПРАВО ДА НЕ ГИ ХАРЕСВАМ.
ТОВА НЕ Е ОТРИЧАНЕ, А ИЗРАЗЯВАНЕ НА МНЕНИЕ. ИМА ГОЛЯМА РАЗЛИКА.
хоризонтът НЕ трябва да е хоризонтален, когато целта е да се придаде обем - тогава е творческо решение.
острота от това разстояние- трудно
не винаги разточителните цветове са най-характерното за карнавала. има и други кадри , с които се демонстрира това.
току що отрече черно-бялата фотография, която впрочем винаги е била и ще бъде царицата. шумът е търсен ефект поради наслояването на давност. нарича се филмов шум. банална???
Обективна критика:
1. Хоризонтът трябва да е ...хоризонтален.
2. Липсва ми острота в имиджа, липсва ми усещането за разточителни карнавални цветове, или другояче казано - сетивата ми НЕ изпитват магията на Венеция от тази снимка, за която става дума в чудесното обяснение.
3. Снимката има шум.
Субективна критика:
4. Тази обработка вече става банална. Има фотоси, при които е много подходяща, но в случая смятам, че не е най-удачното решение. Това, последното, разбира се, е въпрос на авторско виждане. Право на публиката, обаче, е да го възприеме, или не.Бих искала да видя, че авторът може и нещо друго.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.