24.05.2011 г., 0:29 ч.

А след това? 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
852 0 3

Днес стоя на прага на Големия Живот. И си мисля колко бързо отлетяха годините, колко бързо отмина детството ми и безгрижните ученически дни. Господи, едва днес си давам сметка, че вече съм голяма, че малкото къдраво момиченце от снимките преди 18 години  се е превърнало в жена.
След броени дни е абитуриентският ми бал. Денят, в който роднини, приятели, съученици, познати ще ми пожелаят успешен старт в живота и от този ден нататък ежедневието ми ще е различно, коренно различно. Не! Не искам, отказвам да порасна! Но е невъзможно да върна безвъзвратно отминалите години назад.
От тук нататък поемам Живота си в свои ръце и си пожелавам да направя първите си крачки сигурна и уверена в себе си!

© Василена Младенова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Прагът, на който ще застанеш след абитуретския ти бал си е символичен и не от него започва Големия , още по-малко Истинския живот.
    Но ако наистина успееш и след първите си крачки да останеш "сигурна и уверена" , придружено с масирано добиване на системни допълнителни знания и опит, към арсенала ти ще се прибавят и твърде необходимите за днешно време самоувереност, но вече с покритие, непоколебимост при преодоляване на явили се трудности, хъс да се докажеш, което при наличието на изброените предпоставки и ще направиш.
    Ако не го направиш... заминаваш в конфекцията. Изборът е твой.
  • Благодаря много, Роси.
  • Бъди здрава, силна, жизнерадостна и опитай да запазиш детското в себе си! Честит Празник, Василена!
Предложения
: ??:??