Спирам цигарите! От 1 януари спирам цигарите и този път сериозно и завинаги!
Всички спират цигарите от януари, затова и аз. Така де, с едни цигари ли не мога да се справя. Не знам как точно, но щом някои хора могат и аз мога. Кой, аз ли?...Аз ли няма да ги откажа. След 1 януари, ще видите един нов човек. Как важно ще пъча гърди и когато поискат да ме почерпят с цигара, ще казвам: Не, благодаря, отказах ги!
Един приятел ги спря от раз. Хвърли цигарите на земята и ги стъпка с крак ( будала,викам си на акъла, да ги беше дал на мен, отидоха зян 5 лева…) и ето вече три месеца не пуши. Друг пък ги хвърли в кошчето за боклук (аз ги взех) и сега го гледам пуши електронна цигара…различни хора, от всяко дърво, свирка не става. Как ги отказват тези цигари, не ми е ясно. И миналата година и по-миналата и още по-миналата ги спирах, така, че имам опит, но остана всичко на думи. Поне желание имах.
В живота си на пушач, си спомням, че само два дни не съм пушила, но бях много болна, с температура и хапчета.
Много са важни две неща на 1 януари. Първо: да скриете цигарите много добре, че после и цялата къща да претърсите, да не можете да ги намерите. При мен не се получава, вселената все ми помага да ги открия. Второ: много е важно да не пушите първия ден. Аз не издържам и пропушвам. Мисля си,че ако издържа един ден, после цяла година мога и да не пуша.
Нямам си обаче късмет, защото 1 януари съвпада с годишнината от сватбата ни и как точно тогава да се лиша от това удоволствие. Знаете как е – гости, веселба, танци…и на мен ми идва на ум да не си развалям празника…и запалвам…но само с една цигара не се минава и аз изведнъж забравям, че съм мислела някога да отказвам цигарите.
Още две седмици до новата година. Търпение трябва. Този път ще бъда сериозна! Обещавам си!
……………
2 януари.…сега пак ще чакам да стане 1 януари. Какво пък...ей сега ще се мине една година.
И Честита Нова Година! Бъдете здрави!
© Vaska Ivanova Всички права запазени