3.09.2024 г., 6:22 ч.

Децата на Луцифер 

  Проза » Разкази, Повести и романи
117 1 0
1 мин за четене

Трябваше да направи нещо ,за да победи праведният  Бог .Хората вече бяха съблазнени и познаваха греха /Адам и Ева/. Луцифер седеше замислен в мрака и сините му езерни очи блещукаха . Красив мъж ,паднал Ангел ,той беше изкушил Земните и Неземни цеда .Но всичко си имаше цена ,загубилите в битката с греховете,все по-малко му вярваха и го проклиха. Обзе го сластна мисъл , че Земните жени бяха глупави и развратни , ще ги обсеби и те ще му родят деца ,с помощта на които ще победи Бог и ще настане вечна тъмнина ,най-накрая Той -Луцифер ще е владетел на всичко . Реши го ,облече ефирни дрехи от звезден прах и полетя към Земята. Привлечени от сластта Земните млади жени все още не спряха .Беше полунощ,той се яви на всяка от тях, обгърна ги с небесни облаци и в лек унес те заченаха . Понеже е Ангел ,дори и паднал всичко се разви бързо и до дни вече стотиците му деца ,бяха реалност . Луцифер имаше пълен контрол над децата ,нали бяха част от него ,още с раждането си приеха супер сили да рушат и правят злини .Изчадия красиви като него и също като Луцифер разрушителни. Най -после идваше края на този Свят и Бог щеше да е безсилен пред толкова голямо Зло .Мечтата му се сбъдваше за  пълен контрол и разруха .Малко поуморен , вече спокоен седна на един от облаците и заспа . 

© Jivka Koleva Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??