След седем годишен брачен съюз, те все още успяваха да правят задоволителен секс. И сега след секса, двамата запъхтяни, запалиха по цигара и заговориха.
- Имаш ли нови идеи за разкази – попита той.
- Имам…например, двама души, Той и Тя, в един хубав ден като днешния, си говорят. Той ѝ признава, че обича друга и Тя го моли за последен път да се любят. Започват да правят секс. Правят най-хубавият секс в живота им като за последно. След това Тя изважда пистолет и го застрелва. После може да убие и себе си. – изстреля като куршум отговора тя.
- Защо го убива…само си похабява живота…много банално и глупаво.
- Ами Тя го обича до полуда, но не може да понесе жестоката обида и не иска да живее без него…затова го убива и се самоубива.
- Тъпо е…нищо ново под слънцето…
- Добре де, може да е майка му…нещо като едипов комплекс, Тя полудява и убива и двамата.
- Да…дрън-дрън…глупав разказ…
- Ти пък никога не харесваш какво пиша…Може Тя, която е известна писателка, случайно да разбира, че мъжа ѝ си има любовница и ѝ изневерява. Тя го моли да правят секс, без той да знае, че е за последно…и после го убива…очите ти се разшириха и се скри лукавата усмивка от лицето ти…защо…
Последва глух шум от пистолетен изстрел със заглушител, след него втори изстрел. В стаята настъпи тишина.
© Vaska Ivanova Всички права запазени