На кафе съм. Малко съм подранил, та се разполагам бавно, оглеждам се, ослушвам се… На съседната маса група пенсионери. Единият:
- Бе, аз забравих да пия хапчето…
- Виаграта ли? – хили се друг.
- Не, бе – за болежките…
Пък аз си викам: „ Ми то и виаграта е за болежки…“
хххх
Разговарям с един абитуриент. И ми се хвали, че имал сериозно гадже. От Ямбол…
- Бре, – викам – много далече…
- Как ще е далеч? – обяснява ми – 7,50 струва билетът за влака…
Ново време, ново поколение, нови мерки за всичко…
хххх
Разговарям с един младеж от 1966 набор, дошъл си за малко от Великобритания.
- На обяд – разказва ми – аз не ям. Но Тони /жена му/ ми направила голям сандвич и се наложи да го взема. Колегите ме гледат и викат: „Ми, ние мислехме, че си на диета“. Пък аз им обяснявам: „Снощи се представих отлично и жена ми ме награди със сандвич. Следващият ще е за Великден“…
хххх
Видях един съсед в Бяла Слатина. На 99 години стана. Допреди една година караше колело, ама откак цигани му го откраднаха, нещо позавехна. Все пак – 99 години преживял…
Снахата ми казва – „Ей го – смислен, бодър поглед, вижда живота наоколо“…
Възразих й: „И какво като вижда? Все едно – импотент в публичен дом… Само тормоз…“
хххх
В магазина. Няколко човека чакат. Идва ред на жената пред мен – здрава, на вид нахакана, тип шефка на квартален клюкарски пункт. Продавачката я поглежда и казва:
- О! Не те видях – много си тиха…
Ужасяващо точно определение – забележителна с шума наоколо си жена…
хххх
Стигнахме комунизма…
Нали това ни казваха за него – няма да има работа, няма да има пари…
Е, безработни много, пари нямаме…
Комунизъм…
хххх
Най-хубаво е да си отдъхваш нейде далеч от дома. Особено, ако си мъж.
А почиващите мъже са седем категории:
Лъвове – отиват на курорт с любовниците си, заемат най-скъпите стаи.
Вълци – пристигат зли и самотни, търсят пиене и жени, после захвърлят жените.
Чакали – събират това, което са хвърлили вълците.
Магарета – отиват с жените си, носят се с умен вид, хванали ги под ръка.
Овни – пускат жените си на курорт сами.
Козли – само почиват и хич не им пука за жени и пиене.
Алкохолици – две бутилки са им малко, една жена много…
© Георги Коновски Всички права запазени