Днес навършваше тридесет и пет години. Не искаше да мисли за това, макар че децата от сутринта я запрегръщаха с усмихнатото „Честито, мамо! Много те обичаме!”. Не искаше да брои годините си, искаше да ги забрави... Мъжът ù бе в командировка, както винаги в края на седмицата. Разработваше пазари, макар че кризата съсипваше бизнеса му - фризьорските салони, които снабдяваше с консумативи, нямаха много работа. Сякаш жените не искаха да са красиви вече. Работеше като детска учителка. Беше свикнала да е сама през уикендите - интернетът, единствената ù утеха и радост, я обсебваше напълно - там намираше приятели, забавление, любов и страст, всичко, от което се нуждаеше. Днес с туптящо сърце очакваше едно събитие, което я зареждаше с красиво очакване - да звънне любимият и да каже кога пристига в града. Запознаха се в мрежата преди година, виждаха се почти всяка седмица. Беше мил и толкова чаровен. Щяха да празнуват рождения ù ден днес заедно в хотелската стая, там, където често намираха утеха от ежедневието и се радваха на красивата си любов... Той също бе семеен и пътуваше до провинцията често, за да зарежда магазините си. Към четири часа джиесемът ù почти подскочи...
- Честит рожден ден! Как си, мила? Вече съм тръгнал към теб.
- Много се радвам, мислех, че нещо се е случило и може да не дойдеш.
- Идвам, и ти нося подарък.
- Не беше нужно, знаеш, че искам само теб! Колко си мил, щастлива съм от мига, в който те срещнах.
- И аз съм щастлив, мила, и те обичам много.
- И аз те обичам, отивам да се приготвя, знаеш, че ми трябва поне час, а и малките са още тук.
- Знам, представям си как го правиш... Приятно ми е да мисля за теб.
Към шест след обяд тя бе почти готова. Изпрати децата до автобуса – щяха да прекарат уикенда при баба и дядо, на село, както винаги. Прегърна ги и обеща да направи огромна торта и да празнуват с татко, като се върне. Прибра се и застана пред огледалото. Сложи си лек грим след душа. Съблече хавлията... Погледна стегнатото си тяло, малките красиви гърди, разпукания като цвят вълшебен ханш. Знаеше, че е хубава и това ù даваше спокойствието на желана жена. Облече лъскаво розово бельо - изглеждаше ослепително върху бялата ù кожа. Прикри две бръчици в края на очите с малко фон дьо тен, въздъхвайки... Телефонът ù звънна отново...
- Чакам те долу... Искам да те прегърна, рожденичке! - засмя се сладко той.
- Слизам, готова съм.
Хотелската стая ги очакваше. Златисти завеси, кожени кресла, малка масичка и баня с плочки на делфинчета. Тя седна на леглото и се усмихна - как очакваше този миг, когато вече са сами, далеч от пронизващите хорски погледи. Спуснаха завесите... Тя се сгуши до него, той извади бутилка вино и запали няколко ароматни свещи. Целуна я нежно. Докосна вълните в косите ù. Започна да разкопчава блузата ù, а тя сама съблече дънките си. Телата им се долепиха, усетиха се, сякаш си говореха на някакъв странен език. Тя сякаш видя как времето забавя своя ход, за да спре някъде там, в едно очаквано безвремие... И тогава той каза:
- А сега искам да ти направя един подарък, скъпа, поръчал съм го с румсервиз.
- Нямаше нужда... Много си мил и умирам от нетърпение! - задъхано отвърна тя.
Той вдигна телефона си и след две минути отвън някой почука... Отвори , бяха двама мъже, високи и мускулести. Още на вратата той им сложи някакви маски с метални капачки на очите, заключи ги зад главата с малко катинарче. Така те не можеха да виждат нищо...
- Какви са тези, мило? Боже, гола съм!
- Те не те виждат, нито знаят коя си. Те са твоят подарък...
- Ти си луд, как можа да го направиш - мислех, че ме обичаш.
Удари му шамар... Започна да го налага по гърдите с малките си юмручета... Разплака се. Мъжете започнаха да се събличат, а той целуваше сълзите ù и шепнеше:
- Просто се наслаждавай на тези симпатяги, а аз ще погледам - нека ти доставя това удоволствие, все пак си рожденичка и много искам да те зарадвам.
Прегърна я и после стана от леглото. Ноздрите ù сякаш започнаха да се разширяват от гледката на голите и снажни мъжки тела. Усещаше енергията им - бяха истински красавци... Приближиха се и приседнаха до нея, долови аромат на хубав парфюм с мек тютюнев привкус. Огледа ги бавно от глава до пети. Усети, че в нея се събужда някаква странна тръпка. Отпи от виното. Надигна отново чашата, сякаш да скрие очите си. Срамът ù се давеше във виното с всеки изминал миг: „та те наистина не я виждаха, бяха само тела, просто мускули, които трептяха в очакване за един непознат танц...”
- Момчета, бъдете мили с нея, тя е невероятна. Тя е моето съкровище.
- Разбира се - с басов глас отвърна къдрокосият.
Една ръка я докосна, после друга - не можеше да мисли. Искаше да се съпротивлява, да им каже, че не трябва да правят това с нея. Усещаше тези непознати пръсти по кожата си. Не разбираше точно какво се случва, но го долавяше с всяка фибра. Откриваха извивките ù, чертаеха формите ù с устни. Разгадаваха женската ù същност...
Той стоеше на креслото и гледаше. Трите тела бяха като едно - сплетени и топли, играещи в жълтите усмивки на сенките. Енергията струеше като някаква магия из въздуха. Тя простена... Погледна го някак виновно и притвори очи. Сега в стаята само той виждаше какво се случва. Звуците се блъскаха в желанията и откриваха светове от страст и чувственост, а другото бе един див копнеж за цялост.
Не можа да издържи дълго... Излезе от стаята и се мушна в близкия бар. Поръча си водка. Запали цигара, после още една - опита се да не мисли за нея. Стягаше го нещо отвътре - сякаш му мъжкото му его се беше заклещило в гърлото: „Тя е с други сега...” Спомни си погледа ù, преди да излезе от стаята. Беше решил да не се включва, искаше всяко едно докосване да е непознато за нея, за да е наистина уникален подаръкът. Изпи няколко питиета и привечер заспа на барплота - сервитьорката се опита да флиртува с него, но разбра, че няма смисъл, мислите му бяха другаде. Към полунощ се събуди и реши да се качи до стаята... Влезе тихо и погледна към леглото - трите тела не спираха да се движат, сякаш бяха създадени за това, сякаш бяха трите стрелки на часовник, отмерващ отлитащите мигове безвремие.
- Хайде, време е да си тръгвате - с ревнив глас рече той...
Беше трудно да се разделят; прегърнаха се, целунаха се мило. Накрая мъжете станаха и почти пипнешком се облякоха. Той отвори вратата и ги изведе в коридора, махна им ипровизираните маски. Хвърли им няколко банкноти...
- Благодаря ви - рече почти без глас.
- Дори името си не каза, явно много държи на теб - отвърна по-високият. Ти си щастливец, а дамата е наистина невероятна.
Върна се в стаята. Тя лежеше на леглото, разнежена и поруменяла като прекрасен цвят...
- Как можа да го направиш? Как можа? - нямаше сили да каже нещо повече.
- Да не си сънувала някой еротичен сън? - усмихна се закачливо той.
- Боже, колко те обичам - рече тя и го прегърна...
© Михаил Цветански Всички права запазени