6.11.2021 г., 20:23 ч.

За друго не го давам и точка! 

  Проза
754 1 15
2 мин за четене

От течението ли, от друго ли, по-разболях се нещо. Обаче се правя на улав и не взех мерки. Дойде личният доктор в сервиза, че аз съм му личен доктор на колата и от дума на дума взе, че ме прегледа. Написа рецепта, но не ми я даде, а каза:
- Ти си несериозен! Поемам ангажимента да взема лекарствата и да ти ги донеса. Искам да се убедя , че ще ги вземаш!
На другия ден идва по обяд в сервиза и от вратата:
- Хайде да се лекуваме!
- Хубаво - казвам аз - давай хаповете!
- А няма няма хапове, закъснял си за тях! Ще се мушна с инжекция в дупето и готово! 
- Ееееее, нека утре! - гледам да изклинча аз.
- Сега и тук, на мига!
Oт мама знам: "На доктор не се отказва и всичко се показва!"
Отидох в дъното на сервиза (в един мерцедес с кожен салон по далече от клиентите и помощниците) и забелвам бузата. Той -  доктора приготвил иглата и демонстративно ми я показва, а на мен ми омекват капачките. 
Гледа ме как  се намествам на кожената седалка по корем и започна наставленията:
- Я дай малко наляво, а сега нагоре, забели още малко!
А аз:
- Докторе ти ще ме лекуваш или...?!
А той зевзек:
- Да ти кажа ми дойде идея. На този кожен салон, това бяло спортно д.пе, с набита игла в него знаеш ли каква реклама на спринцовки и игли става. Сега като те бодна и ще те снимам. Ти не шавай да не развалиш снимката. 
Мислех, че се майтапи. Той обаче спокойно заби иглата, извади телефона и си ме "примерва" с камерата.
Онези - помощниците се тресат от смях. Аз едно дето съм се гипсирал от страх, друго с игла в д - то стърчи къде да мърдам. Онова мое въображение веднага сработи. Видях отстрани каква съм картинка, като ме напуши на смях. За първи път изпитах оксиморона "Хем се смея, хем плача (болеше си не е да е без никак). Та си мисля де: "Евала на здравната реформа. Гледай какви възможности дава на нас пациентите и на докторите. Хем се лекуваме и реклами снимаме. Нищо чудно с тоя интернет да стана и медийна звезда. Мда.. да се не надяваш. Обаче ме е яде от вътре. Как аджеба ще си търся авторските права, че съм срамежлив. Може да ми излезе лоша слава. Я за по сигурно да уточня за да не стават грешки. ... Д - то само на доктора... за инжекциите.. за друго  не го давам и точка!"

© Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Винаги си на ниво в интелектуалната закачка ! Радост си за интелекта ми! Благодаря!
  • Не може ли и двете? /Според фолклора e задължително и трите, ама само два варианта си дал/
  • Благодаря от сърце Безжичен! Привет Блу , (скрил съм очите по две причини : 1. срамувам се , какви ги пиша или 2. защото съм нагъл и безочлив) ! Избери си защо ! Усмииииииих!
  • Очаквах с бомбето да криеш нещо друго, не лицето си
  • Браво! Ей така се пише хумор. Много свежо!
  • Благодаря ви приятели за усмихнатите коментари!
  • Ох, нали днес е ден за четене, та сутрешната порция смях я взех от тук,...Заголваш,.. и чакаш
  • Привет Надя! Привет Скити ! Смехът е здраве, игла в дупето(написах го и ми омекнаха пак капачките и мина ток по лявата буза) плюс смях си е чиста доза имунитет на N - та степен! Благодаря ви , че наминавате!
  • И без грешки
  • Умрях от смях, а коментарът на Пепи ме довърши! Съпругът ми е кръводарител, рядка група, но види ли инжекция за д-то, припада. 😀😀😀
  • Разкошен е коментара ти Катя! Разкооооошен и заразителен! Смея се с глас ! Благодаря!
  • Как се коментира това?! Само се хиля. 🤣🙃🤣
  • Привет Зиги! Благодаря! Ооооо Пепппи , тук бъркаш "ситуацията с боя " Да ти кажа аз! Усмииих
  • А представи си сега ако ваксините се слагаха в д-то, колко такива хубости на ден трябва да изгледа един ваксиниращ! 😅
  • Разсмя меее! 🤣🤣
Предложения
: ??:??