30.03.2010 г., 19:33 ч.

Покайте се, Исус идва скоро 

  Поезия » Друга
3535 0 20

"А и брадвата лежи вече при корена на дърветата, и тъй, всяко дърво, което не дава добър плод, отсича се и в огън се хвърля." Матея(3:10)

 

 

Покай се, земьо! Времето изтича.

Дървото ти дали принася плод?

Неплодното веднага се отсича,

а плодното пребъдва във живот.

 

Това, че не крадеш и не убиваш,

не те спасява, щом не си разбрал -

самото пожелание да имаш

от чуждото, те прави неузрял.

 

Сърцето ти е пълно със злорадство,

а ходиш със изправена глава...

Копнееш за печалба и богатство,

забравяйки духовните блага.

 

Замазваш си очите със лъжата,

че след смъртта ти няма Рай и Ад!

Горко ти, не признаеш ли цената,

с която си изкупен в този свят.

 

Със радост толерираш гнусотата

на двойки от един и същи пол.

Срамуваш се от Господ пред тълпата,

но нямаш срам пред ней да ходиш гол!

 

Подкрепяш и аборти, и безбрачност -

разюздания начин на живот!

Живееш в мрак, а мислиш, че е в радост.

Щастлив е онзи, който вярва в Бог!

 

А брадвата е вече при дървото

и много скоро почва да сече!

Покай се, земьо, още днес, защото

утре може да си скастрено дръвче...

© Васка Мадарова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много хубав стих, вярващ в Бога. Къде си? Много бих искала да се върнеш тук
  • Господ чува молбите на хората,които искат да забравят омразата,но е глух за тези,които искат да избягат от любовта!Проникновено произведение!
  • Много ме впечатли! Ти си моето откритие за деня!
  • Изпуснала съм този стих. Браво, Васка! Много ме зарадва. Мислех си, че съм нещо като последния мохикан, но слава на Бога, не съм.
  • Не съм от най- вярващите, обаче стихът ти ме развълнува дълбоко! Браво, Васе!!!
  • "Влезте през тясната порта, защото широка е портата и пространен е пътят, който води в погибел, и мнозина са ония, които минават през тях.Понеже тясна е портата и стеснен е пътят, който води в живот, и малцина са ония, които ги намират."
    Мат.7-14
    Благодаря на Бог, че те е дарил с мъдростта да пишеш истината.
    Бъди благословенна в името на Исуса!
    И нека нищо да не те възпира!
  • Бог да те благослови!
  • Ася, ако съм те засегнала с нещо - съжалявам!Не това е целта ми.
    Но за мен всяко едно място и всяко време е подходящо да се говори за Бог и не защото искам да упреквам някого и да налагам мнението си.А защото знам, че съществува онова ужасно място, наречено Ад и ми се иска никой да не попадне там.Опитвам се да говоря за Бог пред хората от любов към тях... нямам лоши помисли.Не ме разбирайте погрешно!Искам всички да чуят словото Му... но после всеки сам решава - приема ли го или не.
    Извинявай отново, ако съм те засегнала по някакъв начин!
  • Не ми харесва императивният тон - по принцип! А иначе - стихото е хубаво! Поздрав!
  • Васка, няма да обсъждам тук вижданията си за Него или нещата около Него. Не е мястото. Казах мнението си за стиха ти, без да толерирам или натрапвам нещо. Много е тъжно, че интерпретираш човешките стихии само като причини за убийства, изневери и т.н. Човек достига мир със себе си, когато се опознае, когато открие източника на саморазрушението си, когато разбере същността си, а това не става със сляпа вяра, не става с отричане на човешкото в нас.
    Вярата? За мен вярата не е вероятност.
    Истината? Всеки трябва да извърви своя път към нея.
    Съжалявам, че не си разбрала думите ми.
  • "Защо, Боже, изискваш от своите люде да бъдат едностранчиви и не ги оставиш да са като пълноводни реки, па макар да носят мътилка, да бучат за зло и за добро. Защо ненавиждаш стихиите в човека и го учиш на смирение?"
    От коментара ти излиза, че ти нямаш нищо против да бъдеш лъгана, ограбвана, да ти изневеряват, да убиват скъпи за теб хора и всички останали неща, които ''носят мътилка'' и ''бучат за зло''!Аз много се съмнявам, че е така.
    Смирените хора живеят в благодат, а останалите не достигат душевен мир.Всички сме чували за хора, които примерно имат много пари, живеят в разкош, но не могат да мигнат от страх.
    Както родителите очакват от децата си да ги уважават и да ги почитат, така и Господ очаква от нас смирение... защото ние сме Неговите деца.Много ли иска, след като Той ни е дал всичко!

    ''...спорове (силно казано... ) от този род, са (по-скоро) чесане на езиците (на пръстите, в случая). ''
    Не!Хората трябва да знаят истината.А и нали се казва, че тя се ражда в спора(съгласна съм,че спор е силно казано).
    "Защото Божието слово е живо, деятелно, по-остро от всеки меч остър и от двете страни, пронизва до разделяне душата и духа, ставите и мозъка, и издирва помислите и намеренията на сърцето". Евреи(4:12)
    Когато четеш и слушаш Божието слово има много голяма вероятност да повярваш!Затова нека има повече ''спорове'' на тази тема.Това може да донесе спасение на някоя душа!

    ''Мир вам!''
    Нека мирът бъде и върху теб, Ивайло
  • Мир вам!
  • Днес съм го ударила на цитати:
    "Защо, Боже, изискваш от своите люде да бъдат едностранчиви и не ги оставиш да са като пълноводни реки, па макар да носят мътилка, да бучат за зло и за добро. Защо ненавиждаш стихиите в човека и го учиш на смирение?"
    Темата в стиха ти, несъмнено, ще предизвика "полюсите", макар че спорове (силно казано... ) от този род, са (по-скоро) чесане на езиците (на пръстите, в случая). Както и да е... не приемам някои неща от написаното, но безспорно си казала и истини.
    Иначе, това е добре написан стих.
  • Стихотворението е много хубаво.Наистина,покайте за греховете си,защото Божието царство наближи.Бог да ви благославя.
  • ''...свободен избор имат обикновените хора да съжителстват еднополово...''
    Чакай малко - кои са обикновени и кои необикновени хора?Всички сме братя:
    ''Но вие недейте се нарича учители, защото Един е вашият Учител(Христос), а вие всички сте братя.И никого на земята недейте нарича свой отец, защото Един е вашият Отец, Небесният.''Матея(23:8-9)
    Не само свещениците, всички трябва да спазват закона.Но те ще получат по-голямо осъждане, защото на тях сме поверени, да ни наставляват.
    Може да прочетеш 23гл. от Матея от 13-ти до 36-ти стих по-подробно за свещениците.Малко е дълго, за да го публикувам тук.

    ''но наистина е малко странно да представяш Бог като размахващ заплашително пръст.''
    Отново ще ти цитирам Библията, иначе се опасявам някой да не каже, че си измислям.
    Исус казва:''Дойдете при Мене всички, които се трудите и сте обременени, и Аз ще ви успокоя.''Матея(11:28)
    Бог ни обича и ни призовава към покаяние.Ако вкусиш веднъж от славата Му, ще разбереш че Той е благ и че няма човек на земята, който може да те обича повече от него:
    ''...Христос умря за нечестивите. Защото едва ли ще се намери някой да умре даже за праведен човек.''Римляни(5:6-7)
    Но ако в теб няма любов към Бога, а към делата на дявола, значи след смъртта си ще се срещнеш с този който си възлюбил повече приживе.И ще получиш от него наградата си.Бог ти предлага Рая, а дявола - Ада.Сам избираш!

    ''няма ли и Бог "вина" за тоталното грехопадение днес?''
    С кое? С това, че постоянно протяга ръката си към нас?С това, че постоянно ни призовава към покаяние?С това, че ни предлага Небесното царство за наш бъдещ дом?Кое от тези неща те навежда на мисълта за грях и грехопадение.Ако вярваш и изпълняваш Божията воля, ти си освободен от грях.
    Единственият, който ни призовава към грях е дявола.Всички удоволствия, които развръщават хората днес идват от него.Но разбира се - изборът си е твой.Той също няма да те насили, ако се дърпаш.

    ''Да възлюбиш Господа твоя Бог с цялото си сърце, с цялата си душа и с всичкия си ум. - Това е голямата и първа заповед.А втора подобна на нея, е тая: - Да възлюбиш ближния си, както себе си.
    На тия две заповеди стоят целия закон и пророците.''Матея(22:37-40)
    Блажен е онзи, който ги изпълнява!
  • ''За мен Господ е любов и това изчерпва всичко.''
    Да, Господ е любов.Но не трябва ли и ти да имаш любов към него:
    ''Ако Ме любите,ще пазите Моите заповеди.''Иоана(14:15)
    Бог обича всички и е готов да приеме всеки един който се покае и който приеме Синът Му за свой спасител.Но е глупаво да очакваш Бог да ти прости без да си го помолил за това.Той не се натрапва на никого.Ако приемем, че Той ще спаси всички хора,без значение дали вярват в Него или не и дали вършат праведни дела или не, това значи че Го правим лъжец.Защото думите му в Библията са съвсем ясни:
    ''Който вярва в Него(в Исус Христос) не е осъден;който не вярва е вече осъден..''Иоана(3:18)
    ''И тия ще отидат във вечно наказание, а праведните във вечен живот.''Матея(25:46)


    Към Крис:
    ''Покай се, земьо, още днес, защото
    утре може да си скастрено дръвче...''

    Както казах и в коментара си по-горе - Може утре, днес или след месец(никой не знае освен Бог)да бъдеш съсечен.И с това ''може'' имам предвид, че не се знае точно кога ще стане.Казвам, че няма време.Нямам предвид, че или ще стане или няма да стане.Защото ако не се покаеш изходът е ясен:
    ''А тоя безполезен слуга хвърлете във външната тъмнина;там ще бъде плач и скърцане със зъби.''Матея(25:30)
  • Целия ти стих е пророчески...
    Както и Светото Евангелие от Матея.
    Амин.
  • Благодаря ти за предложението, Крис.Наистина така е много по-благозвучно. Но за мен думата ''може'' е важна поради две причини:първо - това може да стане утре, днес, след месец.. и второ - може да стане, а може и да не стане - от теб зависи!И все пак благодаря ти за идеята

    ''Еднополовите двойки изобщо не са гнусота - те са право на свободен избор на дадената личност. и самата религия не ги заклеймява чак, а само е несъгласна.''
    Аз не говоря от мое име и не бих си позволила да използвам толкова силни думи, ако те не са истина.Можеш сам да се увериш в това:
    ''Ако някой легне с мъж като с жена, и двамата са извършили гнусота;да се умъртвят...''Левит(20:13)
    Относно тези свещениците - всеки има право на свободен избор, но това не означава, че той е правилен.В Библиата именно за тях се казва:
    ''Оставете ги;те са слепи водачи; а слепец слепеца ако води, и двамата ще падната в ямата.''Матея(15;14)
    Да, според Библията и онанизмът и извършавнето на полов контакт преди сватбата е ГРЯХ.Дали ще грешиш или не си е твое право.Това че за хората тези грехове са станали нещо нормално и даже са на почит, не ги прави по-малко грехове.Но идва денят, в който всеки ще отговаря и в който всеки ще повярва, че Бог съществува:
    ''Ето, иде с облаците;и ще го види всяко око...''Откровение(1:7)
  • Много силен стих!Много ми хареса!!!
  • Няма да крия,че не вярвам в Господ. Но ето какво най-обобщено ме впечатли в твоя стих:

    А брадвата е вече при дървото
    и много скоро почва да сече!
    Покай се, земьо, още днес, защото
    утре може да си скастрено дръвче...

    Отдавна вече е започнало падението на човека...Поздрави!
Предложения
: ??:??