Аз обитавам своя АреаЛ на АЛогичност и АЛюзии, на АЛегории и АЛексика, на АЛексоциации и АЛирика. Боря се за своята индивидуАЛност, за своите идеАЛи, спотАиЛи се максимАЛно дАЛеч от всяка банАЛност. ПарАЛелно с това водя (всеки път!!!!) финАЛна битка със своя отдавна покълнАЛ в АЛичността ми дуАЛизъм, толкова ме плаши. А на моменти се превръща в най-сигурното ми скривАЛище. Накъде съм тръгнАЛа? Толкова често съм се питАЛа… Само знам, че все още не съм пристигнАЛа… там. На моменти АЛкохолът ме потапя в някаква особена, специАЛна емоционАЛност. Странна АЛхимия от жАЛ и ярост към самата мен. Колко псАЛми съм изписАЛа за АЛексичното си мАЛодушие! Понякога съм хАЛа, дива, злобна, брутАЛна дори, изпадам в болезнен емоционАЛен (и словесен) канибАЛизъм. СкандАЛ след скандАЛ… УмирАЛа съм стотици АЛ – пъти… сега живея в много парАЛелни, АЛтернативни реАЛности. ПревърнАЛа съм се в АнгеЛ – но неморАЛен. Но все още не съм претръпнАЛа за своите АЛудории. Кога съм измислила АЛ? Не, не съм! РазбрАЛа съм, повярвАЛа съм съм в нАЛичието на АЛреАЛността. На своята АЛекстекстуАЛност. На абсурдизма- но с АЛ- отпред. Той винаги, с някакъв рАзЛичен облик, се е появявАЛ… проявявАЛ… Аз просто съм го назовАЛа… намерила. Има много АЛтернативи, повтарям. Но всяка една от тях започва с АЛ. АЛбумът на моята фатАЛна контесктуАЛност също започва с АЛ. Както и АЛчността на скитАЛческата ми взискАтеЛност. Много съм дАЛа, много съм и отнела. Но не е било фАЛшиво.
хвАЛа! кАЛни номера много, но първо, добре дошла, второ, щастлива и вдъхновена 2009-а! На когото му е гадно, може и да не чете, но тук е въпрос на стилистика в отношенията.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.