20 jun 2007, 19:00

За човека 

  Ensayos
1679 0 0
2 мин за четене

Хората може да се имат за велики, а са по-скоро мравчици в сравнение с творенията си. Смятаме, че можем да контролираме природата, а сме толкова далече от истината. За годините безочие сега ще си платиме скъпо и прескъпо. Ще гледаме как децата ни страдат от последствията от безотговорността ни и отчаяно се опитват да обърнат нещата или поне да ги забавят.

Каква е цената на просперитета? Каква е цената на цивилизацията? На годините развитие?

Един панаир на суетата, една крайна лицемерност. "Всички" са разтревожени относно бъдещето, но, когато стане въпрос да се направи нещо, малцина дръзват да започнат, а останалите се крият зад своята привидна заинтересованост. Кой го е грижа за човека, молещ се за нещичко, на улицата? Не и мен?! Стига да мога със следващата стипендия да си взема онези хубави сандалки?! Защо трябва да ходя пеша, когато мога да се кача на колата си и да се изфукам...(ех, де да можех да карам кола)?

Но защо тогава ми се плаче, когато пиша всичкото това? Нима просто спомените за една прекрасна постановка, изобличаваща човешките привички, лицемерие, може да накара очите ми да се насълзят? А може би просто виждам себе си във всички останали на улицата. Може би искам техните дрехи, външност, възможности, таланти. Не виждам тях в себе си, а себе си в тях, защото ми се струва, че аз, сама по себе си, съм нищо, че не притежавам нищо. Наказанието ми е да се съмнявам. Съмнявам се, че може да се намери някой, който да ме обича, да желае да прекара остатъка от живота си с мен. Трудно ми е да повярвам, че този човек няма да промени мнението си и всичко да свърши така, както е започнало. Нищо не е вечно. Всичко се оказва преходно и повечето неща изчезват така, както и са се появили.


Страхувам се, че децата ми, ако имам такива, ще страдат и ще проклинат дедите си, корените си, защото на тях ще се падне да поправят грешките на едно несъвършено мислене.
Humanity (Човечествотo)
It's au revoir to your insanity 
(Това ще е краят на твоята лудост)
You sold you soul to feed your vanity 
(Ти продаде душата си, за да задоволиш своята суета)
Your fantasies and lies (Своите мечти и лъжи)

You're a drop in the rain (Ти си капка от дъжда)
Just a number not a name (Просто цифра, не име)
And you don't see it (И не го виждаш?)
You don't believe it (Не го вярваш?)
At the end of the day (В края на деня)
You're needle in the hay (Ти си игла в купа сено)
You signed and sealed it (Ти си го избра и подписа)
And now you gotta deal with it 
(И сега трябва да се справиш с това)
...
Be on your way (Върви по пътя си)
Adios amigo there's a price to pay 
(Довиждане, всичко си има цена)
For all the egoistic games you played 
(За всичките ти егоистични игри)
The world you made (Светът, който създаде)
Is Gone (изчезна)
...
Run and hide there's fire in the sky 
(Бягай и се крий, огън се издига в небето)
Stay inside (Остани вътре)
The water's gonna rise and pull you under 
(Водата ще се надигне и ще те потопи)
In your eyes I'm staring at the end of time 
(През очите ти виждам края на времето)
Nothing can change us (Нищо не може да ни промени)
No one can save us from ourselves 
(Никой не може да ни спаси от нас самите)
...

(Scorpions - Humanity lyrics)

© Тони Иванова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??