Досега беше обиколил дванадесет сайта за седем години, но труповете бяха само единадесет. Скоро щеше да изравни бройката, а после да потърси друго място за своите игрички.
Винаги действаше по един и същ начин - Записваше се в някой тематичен сайт и дебнеше... Включваше се активно в живота му, като събираше постоянно информация за всеки от хората, които членуваха в него. Търпението му беше втора природа, а данните полека се трупаха, докато един от всичките не привлечеше погледът му... Нямаше значение нито кой ще е, нито полът, нито възрастта - Просто преценяваше, че може да открие този човек, отиваше и ако всичко беше наред, го елиминираше. Самото убийство не бе от значение, то просто беше логичният завършек на дългият му труд...
Повечето пъти не успяваше да открие търсения човек, но и това влизаше в играта, а и така тръпката се засилваше още повече...
Сега беше влязъл в един сайт за поезия. Имитацията и импровизацията никога не му изневеряваха, така, че и тук не се учудваше, че скоро се превърна в един от най-четените автори, пък и може би наистина имаше талант... Това не го интересуваше, но знаеше едно - Отдавна не се бе забавлявал така и съжаляваше дори, че скоро ще трябва да напусне това място... Но все още имаше време - Събирането на данните и личната информация не бяха лесна работа, но неговото усърдие даваше резултат. Изборът му се беше съсредоточил върху няколко човека, но дори и накрая да убиеше друг, те просто щяха да са извадили късмет...
Тогава му хрумна една страхотна идея и той с удоволствие я осъществи. Пусна разказ под формата на криминале, в който описваше историята на един сериен убиец, избиращ жертвите си в различни сайтове... Всъщност това беше неговата история... Сега стоеше и чакаше с нетърпение пускането на творбата, а в главата му се въртеше мисълта, как ли щеше да реагира при прочитът и бъдещата му жертва... Естествено, той самият още не знаеше коя ще е тя, но това само усилваше любопитството му...
Цяла нощ не можа да мигне, като неговите очи и за миг не се откъсваха от екрана на лаптопа... И тогава дойде потвърждението, че разказът му е пуснат... Шоуто можеше да започне...
29.03.2015.
Георги Каменов
© Георги Каменов Всички права запазени
Благодаря и на тебе, Костадине, за оригиналния коментар.