29 may 2023, 10:55  

Да кажем 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
164 2 4

Obra no adecuada para menores de 18 años

3 мин за четене

Резултатите от зрелостните изпити всяка година нарастват катастрофически нагоре…

хххх

Казано в нормално състояние.

Камала Харис, вицепрезидентка на Байдън: „Днес е за нас днес. Вчера беше за нас днес, но вчера. А утре ще стане за нас днес, но утре. Така че, преживейте днешното днес така, че идващото днес да е като вчерашното днес, но утре…“

Ами прихваща от боса си…

хххх

Емануела Макрон: „Научих се да обичам френския народ…“

Първо – значи досега не го е обичал?

Второ – че как да го обича? Тоя народ не се състои само от потни млади негри…

хххх

Излияния от тоалетната чиния на един самовлюбен полуфабрикат: „Руснаците са нецивилизовани диваци. Те са 500 години назад в развитието си…“

Да беше другарката му от ЦИПСО – ясно, професионално изперкала. Ама тоя е минал през задължителното училище. Уж…

хххх

Какво възмущение от записа с циничните кретенизми на харвардосаните…

И то от политикани, мисирки и продажни политолЪжци…

Като магистралки, изчервяващи се при чутата дума „чукане“…

хххх

Така нареченият Руди Гела – уточнявам: има и друг Гел, във фармафията и пазарния футбол – записал обсъждането случайно. Видите ли – чул и съвестта му заговорила.

Била глухоняма при слугуването сред   лакеите на тв шута, после при некадърните мошеници и сега – заговорила.

„Та записал чутото…

Да, де – ама записът е пълен. И не става с едно натискане на бутон. Тоест, човекът се е подготвил, а после спокойно записвал.

По нечия поръчка. Което не е важно.

Важно е лицемерието на политикани, мисирки, политолЪжци и всякаквата гад от екрана и ефира.

Целта – да се говори за дрънкалата, но не и за дребните проблеми на народа – икономическата криза, политическия хаос, моралното падение, фактическата загуба на държавния суверенитет, огромния политически проблем на народа ни: защо се гласува за крадци, бандити, мошеници… А нормалните хора хем не са допускани до избори, хем сами не желаят да се цапат в тая отходна яма -  политиката…

хххх

Един добре оклепал се там, самонаричащ се Гъзът-знаме, пред микрофон: „Всички българи искат в еврозоната, Шенген и приемане на Истанбулската конвенция“…

За последното е ясно – грижи се за интересите си.

Ама за другото…

Като изключим платените с 10 000 000 лева, заделени от правителството за реклама на евроблатото, не съм чул някой драпащ към доброволното ограбване.

То – ясно, ние с паразитите сме в различни вселени, ама…

Май взеха да проглеждат дори дебилите евроатлантици, русофоби, издънки на партапаратчиците, моралните педали.

Не нормалните гейове, те понякога са свестни хора…

хххх

И вече се учудвам – три дни, а никой не е обяснил,че записите са направени от руснаци, че това е пръстът /а може и цяла длан/ на Путин, че…

То и с кьорфишека на Гешев се забавиха. Чак седмица слеш изфъскването му рекоха – ама милиционерът ходи в Украйна, значи руснаците искат да го трепят…

При това – пинтии. С един бенгалски огън и любителски запис искат да минат…

Хей, русофоби с руски имена, що спите? Или хептен сте се обезжичили…

 

 

Еретични, неправилни, нормални помисли - https://wordpress.com/post/genekinfoblog.wordpress.com/9728

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??