15 ago 2007, 10:34

Греховна нощ (не се препоръчва за лица под 18 години) 

  Prosa
2078 0 0

Obra no adecuada para menores de 18 años

2 мин за четене
Нощта беше хладна, небето беше обсипано със звезди, а луната - пълна. Бях се събудила от един от моите кошмари цялата потна и с учестено дишане и пулс. Влязох в банята да се облея, за да се успокоя малко, но не ми помогно особено. Излязох на терасата и запалих цигара. Лекият ветрец галеше голите ми гърди, а това предизвикваше у мен невероятна възбуда. Ярката луна ме огряваше, почувствах, че съм наблюдавана, но това ми достави допълнително удоволствие. Огледах се предпазливо и зърнах строен мъж, седнал на оградата на градинката пред блока. Беше съвсем близко до мен и аз усетих впитите му в гърдите ми очи. Гледахме се дълго и сякаш никой от двама ни не се смущаваше ни най малко. Пушех възможно най-бавно, за да имам някакво извинение, че стоя гола пред него, но скоро цигарата свърши и аз трябваше да измисля нещо. Веднага след като я хвърлих, погледнах към мястото, където стоеше непознатият и с изненада видях, че него го няма. Секунда по-късно звънецът звънна и аз се запътих към вратата. Сърцето ми щеше да се пръсне, не знаех какво да направя - бях изплашена, но в същото време изпитвах силно желание да отворя. Покрих се набързо с якето на закачалката и открехнах леко вратата. В момента, в който Го видях, някакво неописуемо животинско привличане ме обзе... Той ме погледна и сякаш само с поглед разбра какво искам, как искам, кога искам. Стигна до мен с една голяма крачка и обгърна тялото ми със силните си ръце. Започна да целува страстно устните ми, лицето ми, врата ми. Стигнахме до спалнята без да се отлепим един от друг и той ме сложи нежно на леглото. Свали якето ми бавно, сякаш искаше да се наслади напълно на всяка прелест, всеки недостатък, всяка част от тялото ми. Докосването му ме подлудяваше... Той видя изгарящото желание в погледа ми и се съблече бавно, на разстояние от мен. Аз се надигнах леко, но той само вдигна ръка, "бъди търпелива". Легна върху мен, аз настръхнах от допира  на телата ни, усещах, че зърната ми са твърди... а явно и той също. Започна да ме целува по врата и надолу, след миг усетих как проникна в мен с безумна сила... Резките му движения се забързваха, а аз не исках да спира... Гърдите ми се клатеха силно от ритмичните му прониквания... Имах чувството, че нещо в мен гори... Той влизаше в мен докрай и болката, която ми причиняваше, ме възбуждаше допълнително... Виковете и пъшканията ми огласяха стаята. Накрая усетих как той изригна в мен и двамата се отпуснахме уморени на леглото. На сутринта него го нямаше, но знаех, че ще го срещна отново...
To be continued...

© Ники Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??