8 abr 2008, 21:44

Иван Ангелов или вечно неразбраната душа на един артист! 

  Prosa » Otros
2153 0 7
1 мин за четене
Едва ли в историята на Music Idol в световен мащаб има или е имало певец с качествата и с недостатъците на Иван Ангелов, момчето от Айтос, което мечтаеше за слава... По време на предварителните кастинги за шоуто видяхме какво ли не, станахме свидетели на това как неграмотността, незнанието и невежеството направиха известна Валентина Хасан, още позната като Кен Ли! Сред всичките таланти и не до там талантливи учасници, обаче блесна един човек, едно обикновено момче с наистина богат музикален опит и неоспорим талант, но не само това го отличи от другите, а душата му на артист. Много неща се нaписаха и изговориха за Иван, но никой не се опита да вникне по-задълбочено в нещата. Като един истински човек на изкуството той си проправи път в душите на хората, на феновете чрез самоизтезаването на собственото си същество. Личи си, че Иван наистина е доста запознат с така наречения шоу бизнес в България и е разбрал формулата на успеха, а именно, както той каза, маймунско поведение, подплатено с талант. Всички 11, 12, 13... 15 годишни направо го боготворят, телефонът и скайпът му се въртят из интернет като виенско колело. Хиляди малки момиченца и момченца чакат с нетърпение следващия епизод на комичното шоу на Иван Ангелов - Най-големия!!!
И ето, дойде и „великият”понеделник, зрителите пред телевизора бяха затаили дъх, хората в публиката с нетърпение чакаха той да се появи. Тогава онзи странен глас каза: ”Дами и господа, Иван!”, но за изненада на всички, той не беше там... Дали наистина се изплаши или пък, както напоследък стана ясно, реши да не спазва сценария и да го кара както той си знае? Всички очакват с нетърпение сряда вечерта, за да разберат съдбата на Иван и дали ще го чуят отново да пее, защото за никой не е тайна, че в последно време не може да се чуе прекрасния му глас. И все пак стискам палци тази вечер НАЙ-ГОЛЕМИЯ да се появи на сцената на Music Idol и да се извини на всичките онези негови фенове, които го боготворят, пък дори и после да реши, че повече не иска да участва!

© ЛиВ Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Първо поздравления към Лив, за напасаното.За Иван мога много да говоря защото имам доста утвърдена позиция - който е учил с него в " музикалното може да изрази и моето мнение - Той си е такъв!
    Друг факт е обаче, че в Music Idol преувеличава и от прекаленото му притеснение го избива на комплекси.Другото което е - при него не може да се нарече точно артистизъм!
  • По принцип тук е място да се коментира това, което си написал, но аз ще взема отношение по въпроса за Иван Ангелов. В началото аз бях един от най-големите му фенове може би - и заради пеенето(начина, по който изпя "Сбогом" на Сигнал беше невероятен, а с изпълнението на "Change the world" се справи по-добре, дори от самия Ерик Клептън), както и заради това, че той правеше шоу, правеше всичко без да влага абсолютно никакви усилия. Той просто си правеше гаргара. Обаче да си бръкнеш в пъпа, да се изсекнеш пред всички в чашата с чай - това вече не го разбирам. И това вече не е шоу. А върха на всичко вече беше неявяването му на големия концерт.
    Малката част, която излъчиха от единствената му репетиция, ме накара да се замисля, дали наистина е най-добрият певец в шоуто(както смятах)
    и дали наистина гласовите му данни са толкова големи. Май не са? И думите на Люси, че той е страхотен кабаретен певец, но в никакъв случай не е най-добрият в Music Idol, сега ми се струват чистата истина.
  • Вдигам лявата си вежда и ми се върти следната мисъл ''защо най-големите простаци и издънки на обществото са най-коментирани и най-толерирани'' ... Иван не блести с нищо- нито има глас, спиращ дъха, нито видът му е като на принца с алените платна, на всичкото отгоре е и глуповат. В него ми харесва единствено това, че не му пука особено много и, че чуждите мнения си ги слага в задния джоб...Лив, харесва ми идеята ти, интересна провокация
  • Такова поведение може да си озволи Мик Джагър, понеже е повече от 40 години на сцена, но Иван взе да става досаден.Не знам какво си мисли, че ще постигне така.Известност у нас?Колко албума ще продаде пича?Ще си ги купят ли тези, които му се кефят или ще си ги теглят от нета?А той ще продължи да си пее по сватби в айтоско.
  • Съжалявам, но не споделям мнението ти!!!
    Е, по този повод аз също бих могла да напиша статия за Ивайло, тъй като лично, на живо, съм слушала изпълнениата му, докато работеше в пиано-бар!
    Всеки има право на лично мнение, твоето не го оспорвам, но... не съм съгласна!
  • аха, а 'умнотията' е това да си изрусиш по най-нескопосания начин косата и да излезеш да пееш някой гнусноват поп хит, или пък да те набедят за изобретател на нов език (случая с кен ли)... еБати и представите за простотия, да ви ги имам...
  • Харесва ми как пишеш.
    Иван-не отричам гласовите му данни,но незнам защо всички са луднали по него .. явно народът ни обича простотията.
    И лично мое мнение е,че това не е душа на актьор...
    това е ... лигавщина...
    Нищо лично.
    Пак ще повторя-харесва ми как пишеш!
    Успех
Propuestas
: ??:??