13 mar 2010, 22:09

Клиника за влюбени "Авлига"-2 

  Prosa » De humor
941 0 10
3 мин за четене

     Д-р Чародейски, началник на клиника за влюбени „Авлига”, и старша медицинска сестра Фръцкова влязоха в стаята за ВИП-влюбени за сутрешна визитация. „Влязоха” е малко неточно казано, защото те просто потънаха в 6-звездния лукс, който царуваше вътре. На шикозен фотьойл тип "Версаче" като на тръни седеше новият пациент – г-н Банкеров. Висок, красив и елегантен мъж, Силвестър Сталоун ряпа да яде, около 45-годишен, с черна, смолиста коса. Зелените му очи неспокойно шареха из стаята, а лицето му беше пребледняло. Д-р Чародейски усмихнат подаде ръката си за здрависване, а мъжът едва подаде своята и погледна някак си настрани и надолу.

- Надявам се, че се чувствате добре при нас – започна д-р Чародейски, – ще направим всичко възможно за вашето скорошно излекуване.

- Амии, надявам се, нали затова съм дошъл при вас – отговори със слаб и безразличен глас г-н Банкеров, после бързо добави, - всъщност никой не знае, че съм тук, всички знаят, че съм на бизнес среща в чужбина...

- Това не бива да ви притеснява изобщо, всички така казват, тайната е абсолютно гарантирана – енергично отговори д-р Чародейски.

В този момент сестра Фръцкова със заучен жест, като асистентка на световноизвестен маг, подаде на г-н Банкеров тежка червена кожена папка, на корицата ù грееше златна щампа със символа на клиниката – златен славей, кацнал на цъфнало клонче.

- Това е нашият каталог – каза с омагьосваща усмивка Фръцкова, – разгледайте го на спокойствие, вътре ще намерите всичко необходимо, което предлагаме като услуги. От вас се иска само да отметнете с тази писалка - подаде му златен "Паркър" - всичко онова, което сте харесали. Ето, например матраците, които предлагаме, са няколко вида – с водорасли, водни, вибриращи, говорещи - ахкащи или охкащи при дълбоко вдишване и издишване. Някои ги предпочитат, защото така чувстват съпричастност към душевното си страдание, когато си легнат да си почиват. Възглавниците също са ни специални - ароматни, имаме мостри с естествена миризма на цветя, билки, плодове, а също можете да изберете някой любим ваш марков парфюм, от чието ухание можете да заспите спокойно. Разполагате с нашата вътрешна програма, която се излъчва 24 часа на плазмения екран, това е дистанционното, специално одобрена след консенсус от борда на директорите, но ако имате нужда от любими филми или музика, ще можете да си изберете по ваше желание също от каталога. Предлагаме оперна музика, френски шансони, евъргрийни, весели рокаджийски песни. От филмите – романтични, с хепиенд, комедии, изборът е богат, категорично са изключени  трилъри, екшъни, драми, еротични филми, а от музикалния фонд са изключени чалга песните. Барчето в хладилника е заредено с марков алкохол, цигари, хавански пури, ядки, минерални води, соди, шоколади, екзотични плодове. Кетърингът е с кухни от цял свят...

- Да, разбирам ви, но аз не съм дошъл точно за тези неща... -  започна неуверено г-н Банкеров.

- Не се притеснявайте, всичко това е включено в цената, която току-що заплатихте, освен това вие сте нашият основен дарител и за нас е чест да ви лекуваме, оставете на нас да ви лекуваме – бодро го пресече д-р Чародейски и продължи с тон, който показваше, че визитацията е приключила.  – В десет часа при вас ще дойде да разговаря нашият най-добър в страната психотерапевт д-р Слънчев, специализирал е в швейцарски клиники и в Холивуд. На него можете да му разкажете абсолютно всичко.

- Ако нещо спешно имате нужда - просто натиснете този червен бутон с форма на сърце и веднага ще дойдем – весело намигна сестра Фръцкова на г-н Банкеров и двамата с д-р Чародейски напуснаха бързо ВИП-стаята.

     Предстоеше им поредният тежък ден. Трябваше да продължат визитацията в отделението за хронично влюбени. Там лежаха Мара и Пешо, този път се бяха уредили с клинична пътека, а неприличният им кикот разваляше академичния дух на клиниката.

 

© Ивон Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • размечтах се за всичките описани чудесии, ама като не ми е фамилията Банкерова...)))))

    ПП. Ако щеш вярвай, доскоро партньорите ми на компютърния бридж-белот бяха кръстени Мара и Пешо, ама ги смених, щото прекалено се кикотех, като ги гледах и губех
  • !!!
  • с ласкава усмивка, Ивон...
    хубаво е.
  • Поздрав ИВОН!!!За малко да подмина клиниката ,аз съм за аромотерапията,ако може моя матрак да не охка ,че много охкащи се навъдиха.Моля с дъх на лавандула...да спокоен съм спокоен съм нищо ми няма ТОПЛИНКА ОТ МЕН!!!
  • Особенно съм впечатлен от идеята ти за съпричастните матраци! Ако се намери инвеститор и я осъществиш ще си поръчам няколко! Моите са напълно безчувствени... дори нагли! Омръзнало им било да са под мен и искат да свикат общото събрание на домашните мебели за да изберат нов Домоуправител!
  • И аз се зачетох с интерес! Очаквам продължение!
  • Версаче, златен Паркър, безброй видове матраци, безброй видове музика, парфюми, филми, кетеринг от цял свят, швейцарски клиники, Холивуд, лукс... Думи, думи... А всъщност не се случва нищо... Оригинална идея, оригинално заглавие, но ако нямаш идея за някаква сюжетна линия, спокойно можеше да си остане само първата част. Впрочем тя не е озаглавена "1", което ме кара да мисля, че в последствие си решила да я експлоатираш. "Намерих си копче, ще си зашия балтон към него"... Дано да бъркам. Опровергай ме!

  • Очаквам... Поздрав!
  • Чаках с нетьрпение; солидарна сьм с Петя относно дьлжината; поздрави!
  • От каталога си избрах една грапава длан да ме милва по косичката, както правеше баща ми
    Отпусни малко дължината, де!Тъкмо се зачетох...
Propuestas
: ??:??