28 abr 2020, 11:52

Полит-пазарно 

  Prosa » De humor
355 3 6
2 мин за четене

— Ало, рекламното бюро ли е? Полуцялов, ти ли си? Да, президентът на концерн-холдинг-билдинга „Далаверимпекс“ Кралски е. Получи ли имейла? Въпроси?… Аха, ще прочета текста, ти сверявай. Нищо странно няма — пазарна икономика сме. И тъй — „Далаверимпекс“ обявява търг за закупуване на пособия, личности и материали. Прокурори — 2 броя. Съдии — 1… имаме достатъчно от тоя артикул, пък и нещо взе да им пада качеството, не успяхме да изнесем дори един в Страсбург… БМВ-та втора употреба… Как „какво значи втора употреба?“ Крадено само веднъж… Какви закани на министъра? Боже, то не бяха клетви, не бяха обещания, даже едни акции „комар“ имаше… Пък помниш в лагер-школата преди състезания какви комари ни хапеха… Даже Бойко се опитваше с каратистки удари да ги цапне. Почешеш се и забравиш. Както забравих оня министър. И следващия. И разните секретари с якета… Е, не — него го помня — всеки месец подписвам ордерите. После — пиши: полицейски шефове с шанс за повишаване в длъжност — 3 броя. О, не, полицаи не искам — пазарът се претовари, натискат се на цели участъци да ги купим…

Депутати — 13 броя още. Добави — само от коалицията. От другите там — само с възможности за регенериране. Министри — 2 броя. Просветни, културни, еко — да не се предлагат поради ненужност… Какви печатници? Какви фирми за разпространение на учебниците? Абе, остави му далаверката на човечето, като го шитнат сега — да има някое евро в Швейцарията. Земеделски земи край морето, магистралите, митниците на юг… Да, не искаме много, каквото трябва вече е наше. Бетонирана работа!

Набираме и труженички със специална дейност край магистралите. Да владеят отлично езика си и някоя дума на друг. С перспектива за разходка по Европа. Облекло — бикини в чантичката. Ах, да — купуваме и кандидат патриарх. Ако са продадени вече — купи двама епископи с възможност за създаване на нов Синод. Абе, където два — там и три, нишата още не е разработена.

Аааа, застрахователи и пласьори — не. Тъкмо ги купиш и ги гръмнат. Неизгодна инвестиция. Фирми? Имаме достатъчно във фризера. И добави — „Фирмата ни изгражда въздушни замъци с платен данък сгради.“

Ръката остави джиесема.

— Ленче, кажи на премиера да влиза. И по-кратко — не държи речи срещу президента…

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??