10 jul 2014, 17:30

Помислете си 

  Prosa » Relatos
441 0 0
2 мин за четене

Често чета най-различни мнения на хора, особено родители, които са разбрали, че техните синове или дъщери са им казали, че са хомосексуалисти. И през повечето време ми става тъжно и гадно от подлите им реакции. Гонят ги от къщи, отказват се от тях или пък реагират прекалено преувеличено. Аз лично не мога да ги разбера. Значи ще получат инфаркт, защото тяхната дъщеря или техният син се е крил толкова много години и най-накрая се е осмелил да каже кой е наистина, но ако кажат, че са убили човек нищо няма да им стане, нали? Толкова е странно обществото сега. Всички се ядосват на тези хора, които са се родили по този начин и с времето са им говорили глупости, че хомосексуализмът е болест, че се ходи в Ада и че ако те са такива ще ги изгонят от къщи или дори ще ги убият. След като прочета мнението на поредният възрастен мъж, които вече иска да има внуци и такива работи, но разбира, че неговият любим син е гей, и се отказва от него, аз си казвам: ''Като се разболееш и като трябва някой да се грижи за тебе и да ти плаща за скъпите лекарства, после ще се молиш като мръсно просяче на сина си, от който си се отказал. Обаче ти пожелавам тъй както ти си се отказал да бъдеш негов родител и да го обичаш, така и той да се откаже да се грижи за тебе и да ти плаща лекарствата и да те остави да умреш. Но той е добър човек и ще ти ги плати със собствените си пари, нали? И ти ще продължаваш да го мразиш най-подло, но нагличко ще си взимаш паричките, щото на тебе ти трябват, за да си спасиш безценния животец.''

Така че хора, преди да тръгнете да мразите всички хомосексуалисти на света, помислете си, че докторът, който ще ви спаси живота, е гей, или че този, който ще направи откритието на бъдещето, е гей, или че дори вашето дете, което сте отгледали с толкова обич с годините, е гей или лесбийка. Не трябва да мразите хората заради това те кого обичат. Защото някой ден, когато вие сте разорен и си нямате никого, точно тези хора ще ви утешат и ще ви спасят от самоубийство. Не трябва да мразите тях, мразете убийците, изнасилвачите и всички тези хора, които са лоши за обществото. Кой син бихте предпочели- този, който е полицай и се бори за справедливостта всеки ден, но е гей, или този, който е престъпник и убиец, но е хетеро? Помислете си, преди да мразите хората, защото не знаете какво може да ви се случи и как може те да ви помогнат.

© Ирина Ковачева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??